Bosch en Siemens kiezen voor The online company
- Bureaus
- 24 apr 2020 @ 09:30
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - KlantenRetail
- 24 apr 2020 @ 09:30
- Lucas Boon
Huishoudmerken Bosch en Siemens kiezen voor The online company (onderdeel van Candid). Het digitaal bureau uit Amsterdam wordt verantwoordelijk voor het optimaliseren van de publieke online shops van beide merken.
Bosch en Siemens Huishoudapparaten (volledige merknaam) verkoopt via online shops reinigingsmiddelen, accessoires, onderdelen en outlet-apparatuur. De samenwerking met The online company staat in het teken van het verder verbeteren van de klantreis op deze direct sales-kanalen.
Karin van Leeuwen, head of direct sales, zegt: 'We waren op zoek naar een strategische partner om de performance van onze publieke online shops, als touchpoint in de totale klantreis, te optimaliseren. De gedreven performance marketing-aanpak van The online company is een mooie aanvulling op ons team.'
Oscar Levi, head of commerce bij The online company, voegt toe: 'Het is een mooie uitdaging om een performance-groei over meerdere facetten van de online shops te realiseren. We kijken uit naar de samenwerking.'
De BSH Group kondigde vorige week aan ook een samenwerking aan te zijn gegaan met Maze-One, op het gebied van Amazon.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Belastingdienst lanceert 'handige' campagne
- Intertoys brengt De Grote Sinterklaasfilm tot leven
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
Laatste Nieuws
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
- Neople wint publieksprijs bij... 11-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

