Bosch en Siemens kiezen voor The online company

Bosch en Siemens kiezen voor The online company
  • Bureaus
  • 24 apr 2020 @ 09:30
  • 27599 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • KlantenRetail

Huishoudmerken Bosch en Siemens kiezen voor The online company (onderdeel van Candid). Het digitaal bureau uit Amsterdam wordt verantwoordelijk voor het optimaliseren van de publieke online shops van beide merken.

Bosch en Siemens Huishoudapparaten (volledige merknaam) verkoopt via online shops reinigingsmiddelen, accessoires, onderdelen en outlet-apparatuur. De samenwerking met The online company staat in het teken van het verder verbeteren van de klantreis op deze direct sales-kanalen.

Karin van Leeuwen, head of direct sales, zegt: 'We waren op zoek naar een strategische partner om de performance van onze publieke online shops, als touchpoint in de totale klantreis, te optimaliseren. De gedreven performance marketing-aanpak van The online company is een mooie aanvulling op ons team.'

Oscar Levi, head of commerce bij The online company, voegt toe: 'Het is een mooie uitdaging om een performance-groei over meerdere facetten van de online shops te realiseren. We kijken uit naar de samenwerking.'

De BSH Group kondigde vorige week aan ook een samenwerking aan te zijn gegaan met Maze-One, op het gebied van Amazon.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken