Bosch en Siemens kiezen voor The online company
- Bureaus
- 24 apr 2020 @ 09:30
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - KlantenRetail
- 24 apr 2020 @ 09:30
- Lucas Boon
Huishoudmerken Bosch en Siemens kiezen voor The online company (onderdeel van Candid). Het digitaal bureau uit Amsterdam wordt verantwoordelijk voor het optimaliseren van de publieke online shops van beide merken.
Bosch en Siemens Huishoudapparaten (volledige merknaam) verkoopt via online shops reinigingsmiddelen, accessoires, onderdelen en outlet-apparatuur. De samenwerking met The online company staat in het teken van het verder verbeteren van de klantreis op deze direct sales-kanalen.
Karin van Leeuwen, head of direct sales, zegt: 'We waren op zoek naar een strategische partner om de performance van onze publieke online shops, als touchpoint in de totale klantreis, te optimaliseren. De gedreven performance marketing-aanpak van The online company is een mooie aanvulling op ons team.'
Oscar Levi, head of commerce bij The online company, voegt toe: 'Het is een mooie uitdaging om een performance-groei over meerdere facetten van de online shops te realiseren. We kijken uit naar de samenwerking.'
De BSH Group kondigde vorige week aan ook een samenwerking aan te zijn gegaan met Maze-One, op het gebied van Amazon.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- MediaMarkt blaast iconische pay-off nieuw leven in
- Hornbach start najaarscampagne 'Geen project zonder tegenslag'
- Zwijsen lanceert emotionele campagne voor Open Up
- 'Dan is er Menzis' verbeeldt nieuwe missie: kiezen voor de mens
- Voedingscentrum gaat ‘eetdrammen’ tegen
- Gouden Zaag 2025; kandidaten gezocht
Laatste Nieuws
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij... 16-10-2025
- Sofi: social-first bureau voor... 15-10-2025
- ‘Samen’ krijgt nieuwe lading tijdens... 14-10-2025
- Initiative en Yune winnen... 14-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes