Bosch en Siemens kiezen voor The online company
- Bureaus
- 24 apr 2020 @ 09:30
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - KlantenRetail
- 24 apr 2020 @ 09:30
- Lucas Boon
Huishoudmerken Bosch en Siemens kiezen voor The online company (onderdeel van Candid). Het digitaal bureau uit Amsterdam wordt verantwoordelijk voor het optimaliseren van de publieke online shops van beide merken.
Bosch en Siemens Huishoudapparaten (volledige merknaam) verkoopt via online shops reinigingsmiddelen, accessoires, onderdelen en outlet-apparatuur. De samenwerking met The online company staat in het teken van het verder verbeteren van de klantreis op deze direct sales-kanalen.
Karin van Leeuwen, head of direct sales, zegt: 'We waren op zoek naar een strategische partner om de performance van onze publieke online shops, als touchpoint in de totale klantreis, te optimaliseren. De gedreven performance marketing-aanpak van The online company is een mooie aanvulling op ons team.'
Oscar Levi, head of commerce bij The online company, voegt toe: 'Het is een mooie uitdaging om een performance-groei over meerdere facetten van de online shops te realiseren. We kijken uit naar de samenwerking.'
De BSH Group kondigde vorige week aan ook een samenwerking aan te zijn gegaan met Maze-One, op het gebied van Amazon.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
- Adnight 2025 start met 'Marketing... 09-07-2025
- Digital humans, data en durf, zo... 08-07-2025
- L’Or mixt zomer, stijl en smaak in... 08-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers