BSH Group kiest voor Maze-One

BSH Group kiest voor Maze-One
  • Online
  • 15 apr 2020 @ 16:00
  • 20665 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • KlantenE-commerce

BSH Group, producent van huishoudapparaten, heeft na een pitch Maze-One aangesteld als partner op het recent geopende Amazon.nl.

Huishoudmerken als Bosch, Siemens, en Neff behoren tot het portfolio van de BSH Group. Maze-One is een marketplace agency dat merken helpt om succesvol te zijn op onder meer Amazon en Bol.com.

Maze-One gaat BSH in eerste instantie ondersteunen met consultancy, content en zoekwoordoptimalisatie op Amazone.nl en het opzetten en onderhouden van de customer journey. Advertising zal pas in het tweede halfjaar aangeboden worden op Amazon.

Fleur van Dullemen, head of marketing bij BSH, zegt: 'Onze producten worden steeds meer online gekocht. De customer journey voor die producten online moet daarom goed zijn. Wij willen de hoge standaard die de consument van onze merken gewend is op alle kanalen doorvoeren, dus ook op Amazon.nl. Maze-One helpt ons bij het opstarten van de samenwerking met Amazon en ondersteunt ons in het optimaliseren van de product presentatie.'

Beeld afkomstig van website BSH Group.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken