Essent kiest voor Accenture Interactive
- Bureaus
- 3 apr 2020 @ 16:00
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ZakelijkKlanten
- 3 apr 2020 @ 16:00
- Lucas Boon
Essent en Energiedirect slaan de handen ineen met Accenture Interactive. Na een pitch heeft het energiebedrijf besloten de communicatiestrategie bij dit bureau uit Amsterdam onder te brengen.
Essent heeft Accenture Interactive geselecteerd vanwege zijn vermogen om data, creativiteit en media te integreren. Het bureau gaat aan de slag met het ontwikkelen van de merkstrategie voor Essent en energiedirect.nl, het ontwikkelen en uitvoeren van campagnes en advies op het gebied van data en digital marketing.
Bas van Vlierden, head of marketing bij Essent, zegt: 'Niet alleen de energiemarkt, maar ook de consument staat voor grote uitdagingen de komende jaren. De media staan vol met boodschappen over CO2-uitstoot en energietransitie, maar Nederlanders zijn onzeker over wanneer welke eerste stap voor hun eigen huishouden te zetten. Wij gaan daarom consumenten thuis helpen om stap voor stap te verduurzamen, bijvoorbeeld met behulp van ons landelijk netwerk van servicebedrijven. Hierbij hebben we een bureaupartner nodig om ons te helpen onze merken naar een volgend niveau te tillen. Met Accenture Interactive hebben wij gekozen voor een nieuw soort bureau met ervaren mensen op het gebied van strategie, creatie en digital.'
Beeld: hoofdkantoor van Essent in 's-Hertogenbosch.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
- Adnight 2025 start met 'Marketing... 09-07-2025
- Digital humans, data en durf, zo... 08-07-2025
- L’Or mixt zomer, stijl en smaak in... 08-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers