Emilio de Haan (Herc): 'We staan nog steeds overeind'
- Bureaus
- 15 mei 2020 @ 09:22
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Strategie
- 15 mei 2020 @ 09:22
- Lucas Boon
Emilio de Haan, oprichter van reclamebureau Herc uit Amsterdam, heeft de afgelopen weken de tijd genomen om eens te kijken hoe het er bij hem thuis voor staat. 'Het was even stil, maar we zijn niet in paniek geschoten. Ondertussen zijn we weer aan het werk.'
Wat is het laatste nieuws bij Herc?
We staan nog steeds overeind. Het was even stil, want de wereld stond ook stil. Gewonnen pitches werden bevroren en er kwam ook geen nieuw werk bij. We zijn niet in paniek geschoten, maar hebben de tijd gebruikt voor eigen projecten en hobby's. En natuurlijk thuis even goed gekeken naar hoe het er daar ook alweer uitzag. Ondertussen zijn we weer aan het werk.
Welke recente campagne vind je mooi?
Niet echt een campagne, maar het optreden van Travis Scott in Fortnite vond ik te gek. Ook de nieuwe campagne van Nike, waarin het merk oproept om binnen te blijven en thuis te sporten, vind ik erg fijn. Door goede workouts te organiseren, heeft Nike ook nog eens zijn community groter weten te maken. Verder word ik een beetje droevig van alle webcam-/selfiecampagnes die ik veel zie. Natuurlijk, het is nu moeilijker iets te maken. Maar het ziet er allemaal wel erg schraal uit.
Wat voor soort zomer gaan we tegemoet?
Ik denk dat er deze zomer genoeg kansen zijn om jezelf te laten zien. Waar sta je voor, wat is je purpose? Mooi om dat te onderzoeken. Het wordt voor consumenten steeds belangrijker dat de merken die ze gebruiken ook een goed hart hebben en oprecht zijn. Dat ze de wereld waarin we leven snappen. Voor bureaus is dit ook de tijd om meer samen te werken. Gebruik elkaars kracht.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe NIX18-campagne richt zich op ouders
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers