Emilio de Haan (Herc): 'We staan nog steeds overeind'
- Bureaus
- 15 mei 2020 @ 09:22
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Strategie
- 15 mei 2020 @ 09:22
- Lucas Boon
Emilio de Haan, oprichter van reclamebureau Herc uit Amsterdam, heeft de afgelopen weken de tijd genomen om eens te kijken hoe het er bij hem thuis voor staat. 'Het was even stil, maar we zijn niet in paniek geschoten. Ondertussen zijn we weer aan het werk.'
Wat is het laatste nieuws bij Herc?
We staan nog steeds overeind. Het was even stil, want de wereld stond ook stil. Gewonnen pitches werden bevroren en er kwam ook geen nieuw werk bij. We zijn niet in paniek geschoten, maar hebben de tijd gebruikt voor eigen projecten en hobby's. En natuurlijk thuis even goed gekeken naar hoe het er daar ook alweer uitzag. Ondertussen zijn we weer aan het werk.
Welke recente campagne vind je mooi?
Niet echt een campagne, maar het optreden van Travis Scott in Fortnite vond ik te gek. Ook de nieuwe campagne van Nike, waarin het merk oproept om binnen te blijven en thuis te sporten, vind ik erg fijn. Door goede workouts te organiseren, heeft Nike ook nog eens zijn community groter weten te maken. Verder word ik een beetje droevig van alle webcam-/selfiecampagnes die ik veel zie. Natuurlijk, het is nu moeilijker iets te maken. Maar het ziet er allemaal wel erg schraal uit.
Wat voor soort zomer gaan we tegemoet?
Ik denk dat er deze zomer genoeg kansen zijn om jezelf te laten zien. Waar sta je voor, wat is je purpose? Mooi om dat te onderzoeken. Het wordt voor consumenten steeds belangrijker dat de merken die ze gebruiken ook een goed hart hebben en oprecht zijn. Dat ze de wereld waarin we leven snappen. Voor bureaus is dit ook de tijd om meer samen te werken. Gebruik elkaars kracht.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Belastingdienst lanceert 'handige' campagne
- Intertoys brengt De Grote Sinterklaasfilm tot leven
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La Maison ICI
Laatste Nieuws
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
- Neople wint publieksprijs bij... 11-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

