Inner Circle en Dept starten samenwerking
- Bureaus
- 26 mei 2020 @ 08:32
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Klanten
- 26 mei 2020 @ 08:32
- Sjaak Hoogkamer
De Nederlandse dating app Inner Circle werkt met Dept aan het opstellen van mediastrategieën en het creëren van lokale campagnes die passen bij de huidige situatie maar ook voor die erna.
Circle tikte vorige maand de 2,5 miljoen members aan, die uit alle hoeken van de wereld komen. Om het succes van de internationale groei verder door te zetten, kiest Inner Circle voor Dept om wereldwijde ondersteuning te bieden. Half juni wordt Inner Circle volledig ge-rebrand. Het digital agency gaat aan de slag met een global digital-first campagne, die deze rebrand tot leven zal brengen.
De intentie van Inner Circle is het samenbrengen van singles, maar door de gevolgen van COVID-19 is fysiek afspreken een stuk lastiger.
Om in de nieuwe campagnes op de juiste manier op deze actualiteit in te spelen, heeft Inner Circle Dept aangehaakt vanwege de creatieve ideeën en oplossingen tijdens de pitch.
Sanneke Boesveldt, CMO bij Inner Circle: “Wij zijn enorm blij met de assistentie van Dept op het gebied van creativiteit, tech en data. Ze hebben laten zien een goed begrip te hebben van hoe Inner Circle kan inspelen op de huidige ontwikkelingen en de datingwereld in het algemeen. Ik kijk ernaar uit dit op strategisch niveau aan de vrijgezelle daters op mondiale schaal te communiceren met pakkende en onderscheidende campagnes.’
‘Daten in een mogelijke anderhalve meter-maatschappij is anders dan normaal en brengt voor dating apps verschillende uitdagingen met zich mee,’ vertelt Jord Wessels, commercieel directeur bij Dept. ‘Samen met Inner Circle gaan we op zoek naar een passende oplossing voor de nieuwe realiteit en vertalen dit vervolgens naar sprekende campagnes die niet alleen nu, maar ook voor de wereld na Corona relevant zijn.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Belastingdienst lanceert 'handige' campagne
- Intertoys brengt De Grote Sinterklaasfilm tot leven
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
Laatste Nieuws
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
- Neople wint publieksprijs bij... 11-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

