ASN Bank kiest voor Born05
- Bureaus
- 19 jun 2020 @ 09:23
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - DigitaalKlantenContent
- 19 jun 2020 @ 09:23
- Lucas Boon
Digitaal contentbureau Born05 en ASN Bank gaan een samenwerking aan op het gebied van ontwikkeling, uitvoering en inzet van digitale en social media-content.
Doel van de samenwerking is om ASN Bank de komende jaren op digitaal vlak als 'de aanjager van duurzame vooruitgang' te positioneren.
Harm Balvers, head of strategy & programs bij Born05, zegt: 'Content, campagnes, commerce en initiatieven lopen in diverse kanalen door elkaar heen. We gaan samenwerken aan een herkenbaar digitaal ASN Bank-merk, zodat we zoveel mogelijk mensen duurzaam kunnen veranderen. Onder meer door klant te worden bij ASN Bank, natuurlijk.'
Britt Enthoven, senior communicatieadviseur bij ASN Bank, voegt toe: 'We zijn blij met de samenwerking met Born05, waarin we onze online communicatie aanscherpen en herkenbaarder maken. We zien dat steeds meer mensen warmlopen voor onze optimistische duurzame boodschap en de kwalitatieve online content zal dat versterken.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Reckitt kiest WPP Media voor... 07-11-2025
- DA kiest Zuiver Group als nieuwe... 07-11-2025
- Rijksoverheid lanceert campagne Man,... 05-11-2025
- War Child toont veerkracht in nieuwe... 05-11-2025
- Makro brengt humor in... 05-11-2025
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La... 04-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

