HalloStroom kiest voor Stroom

HalloStroom kiest voor Stroom
  • Bureaus
  • 3 jul 2020 @ 12:28
  • 28050 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • PitchesKlanten

Mediabureau Stroom (onderdeel van Candid) gaat aan de slag voor zonnepanelenverhuurder HalloStroom. Hier ging een pitch aan vooraf.

De (bijna) gemeenschappelijke naam van Stroom speelde voor HalloStroom in de pitch verder geen rol. Het bureau uit Amsterdam wordt verantwoordelijk voor de overkoepelende mediastrategie van HalloStroom met als doel het genereren van leads en het uitbreiden van de naamsbekendheid van het merk. Voor de toekomstige campagne heeft Stroom de hulp ingeschakeld van de bureaus Wijze, The Online Company en Havana Harbor. Deze bureaus werkten ook mee aan de pitch.

Matthijs Kloezeman, media adviseur bij Stroom, zegt: 'HalloStroom heeft een duidelijk businessdoel voor ogen waar wij de kans krijgen om daar een bijdrage aan te leveren. Dit heeft geresulteerd in een strategische performance-campagne die binnenkort het daglicht ziet.'

 

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken