HalloStroom kiest voor Stroom
- Bureaus
- 3 jul 2020 @ 12:28
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - PitchesKlanten
- 3 jul 2020 @ 12:28
- Lucas Boon
Mediabureau Stroom (onderdeel van Candid) gaat aan de slag voor zonnepanelenverhuurder HalloStroom. Hier ging een pitch aan vooraf.
De (bijna) gemeenschappelijke naam van Stroom speelde voor HalloStroom in de pitch verder geen rol. Het bureau uit Amsterdam wordt verantwoordelijk voor de overkoepelende mediastrategie van HalloStroom met als doel het genereren van leads en het uitbreiden van de naamsbekendheid van het merk. Voor de toekomstige campagne heeft Stroom de hulp ingeschakeld van de bureaus Wijze, The Online Company en Havana Harbor. Deze bureaus werkten ook mee aan de pitch.
Matthijs Kloezeman, media adviseur bij Stroom, zegt: 'HalloStroom heeft een duidelijk businessdoel voor ogen waar wij de kans krijgen om daar een bijdrage aan te leveren. Dit heeft geresulteerd in een strategische performance-campagne die binnenkort het daglicht ziet.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuw agency of record voor Sweco19-12-2025
- Aanbesteding gemeente Almere... 19-12-2025
- FarmCamps speelt in op vakantiestress18-12-2025
- Campagne haalt stigma van... 18-12-2025
- Het tijdperk van makkelijke... 18-12-2025
- Stedin zet werkgeversmerk scherper... 17-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

