Nominaties SAN Next Merkenbouwer 2020 geopend
- Bureaus
- 13 nov 2020 @ 12:44
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Awards
- 13 nov 2020 @ 12:44
- Sjaak Hoogkamer
Er kunnen vanaf vandaag Next Merkenbouwers worden genomineerd bij de SAN. De Next Merkenbouwer is een initiatief van de stichting en wordt ondersteund door Executive Search bureau Top of Minds.
‘Sinds vorig seizoen is dit een nieuwe loot aan SAN stam. Want in het kader van het gekozen thema voor het voorgaande SAN Jaarboek 2019 – Werk aan je merk met als subtitel Ode aan de merkenbouwers - werd het SAN bestuur geïnspireerd om jonge marketeers c.q. merkenbouwers die werkzaam zijn bij een adverteerder te belonen voor hun inzet want zij zijn immers de toekomst van ons vak,’ aldus Ron Schneider, voorzitter SAN.
Janko Klaeijsen, Founding partner van Top of Minds: ‘Ik was direct enthousiast om dit als partner van de SAN de komende jaren samen vorm te geven, we hebben een groot potentieel aan marketingtalent in Nederland en dit initiatief geeft hen een mooi podium.’
Vanaf nu is het voor iedereen mogelijk om talent te kandideren voor deze titel. Kandidaten dienen aan de volgende criteria te voldoen: Maximaal 30 jaar oud, maximaal 7 jaar relevante werkervaring op het gebied van marketing en/of marketingcommunicatie en zijn werkzaam bij een adverteerder in Nederland.
In 2 juryrondes bepaald de deskundige vakjury onder leiding van René Repko welk talent zich Next Merkenbouwer 2020 mag noemen.
Geef spoedig jouw mogelijke kandidaat voor SAN Next Merkenbouwer 2020 op via: info@sanaccent.nl
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Leer emoties herkennen als waarschuwing tegen fraude
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
Laatste Nieuws
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

