Nominaties SAN Next Merkenbouwer 2020 geopend

Nominaties SAN Next Merkenbouwer 2020 geopend
  • Bureaus
  • 13 nov 2020 @ 12:44
  • 9815 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Awards

Er kunnen vanaf vandaag Next Merkenbouwers worden genomineerd bij de SAN. De Next Merkenbouwer is een initiatief van de stichting en wordt ondersteund door Executive Search bureau Top of Minds.

‘Sinds vorig seizoen is dit een nieuwe loot aan SAN stam. Want in het kader van het gekozen thema voor het voorgaande SAN Jaarboek 2019 – Werk aan je merk met als subtitel Ode aan de merkenbouwers - werd het SAN bestuur geïnspireerd om jonge marketeers c.q. merkenbouwers die werkzaam zijn bij een adverteerder te belonen voor hun inzet want zij zijn immers de toekomst van ons vak,’ aldus Ron Schneider, voorzitter SAN.

Janko Klaeijsen, Founding partner van Top of Minds: ‘Ik was direct enthousiast om dit als partner van de SAN de komende jaren samen vorm te geven, we hebben een groot potentieel aan marketingtalent in Nederland en dit initiatief geeft hen een mooi podium.’

Vanaf nu is het voor iedereen mogelijk om talent te kandideren voor deze titel. Kandidaten dienen aan de volgende criteria te voldoen: Maximaal 30 jaar oud, maximaal 7 jaar relevante werkervaring op het gebied van marketing en/of marketingcommunicatie en zijn werkzaam bij een adverteerder in Nederland.

In 2 juryrondes bepaald de deskundige vakjury onder leiding van René Repko welk talent zich Next Merkenbouwer 2020 mag noemen.

Geef spoedig jouw mogelijke kandidaat voor SAN Next Merkenbouwer 2020 op via: info@sanaccent.nl 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken