Jumbo is jarig en komt met 'ouderwets lage prijzen'

Jumbo is jarig en komt met 'ouderwets lage prijzen'
  • Bureaus
  • 1 jan 2021 @ 00:01
  • 18020 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • RetailCampagnes

Supermarktketen Jumbo bestaat honderd jaar en gaat daarom met zijn nieuwe campagne terug in de tijd. In de campagne, ontwikkeld door reclamebureau Alfred, speelt een jonge Frank Lammers de hoofdrol.

De vader van het Jumbo-gezin doet namelijk al sinds de jaren '80 zijn boodschappen bij de gele super. De jonge Lammers inclusief leren jas, walkman en chopper-fiets kwam zo’n 35 jaar terug bij Jumbo voor andere inkopen, maar hij wordt nog steeds net zo blij van lage prijzen. Aahh.. push it! Voor de gelegenheid heeft het Brabantse familiebedrijf de muziekrechten van een van de grootste '80-hits afgekocht.

De campagne wordt uitgerold op televisie, radio, social media, print en outdoor. Bekijk 'm hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken