Jumbo is jarig en komt met 'ouderwets lage prijzen'
- Bureaus
- 1 jan 2021 @ 00:01
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - RetailCampagnes
- 1 jan 2021 @ 00:01
- Lucas Boon
Supermarktketen Jumbo bestaat honderd jaar en gaat daarom met zijn nieuwe campagne terug in de tijd. In de campagne, ontwikkeld door reclamebureau Alfred, speelt een jonge Frank Lammers de hoofdrol.
De vader van het Jumbo-gezin doet namelijk al sinds de jaren '80 zijn boodschappen bij de gele super. De jonge Lammers inclusief leren jas, walkman en chopper-fiets kwam zo’n 35 jaar terug bij Jumbo voor andere inkopen, maar hij wordt nog steeds net zo blij van lage prijzen. Aahh.. push it! Voor de gelegenheid heeft het Brabantse familiebedrijf de muziekrechten van een van de grootste '80-hits afgekocht.
De campagne wordt uitgerold op televisie, radio, social media, print en outdoor. Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing