Jumbo is jarig en komt met 'ouderwets lage prijzen'
- Bureaus
- 1 jan 2021 @ 00:01
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - RetailCampagnes
- 1 jan 2021 @ 00:01
- Lucas Boon
Supermarktketen Jumbo bestaat honderd jaar en gaat daarom met zijn nieuwe campagne terug in de tijd. In de campagne, ontwikkeld door reclamebureau Alfred, speelt een jonge Frank Lammers de hoofdrol.
De vader van het Jumbo-gezin doet namelijk al sinds de jaren '80 zijn boodschappen bij de gele super. De jonge Lammers inclusief leren jas, walkman en chopper-fiets kwam zo’n 35 jaar terug bij Jumbo voor andere inkopen, maar hij wordt nog steeds net zo blij van lage prijzen. Aahh.. push it! Voor de gelegenheid heeft het Brabantse familiebedrijf de muziekrechten van een van de grootste '80-hits afgekocht.
De campagne wordt uitgerold op televisie, radio, social media, print en outdoor. Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- Nederland ervaart grootschalige uitvalscampagne
- Artis viert duisternis met campagne ‘Donker in Artis’
- Neople wint publieksprijs bij Deloitte Rising Star 2025
- Herpositionering versterkt rol WTC Amsterdam
Laatste Nieuws
- Nominaties Gouden Zaag 2025 bekend24-11-2025
- Koepelcampagne bundelt strijd tegen... 24-11-2025
- Perk lanceert rebrand en... 24-11-2025
- Nieuwe Belgische campagne tegen... 24-11-2025
- ANWB Private Lease en Marktplaats... 21-11-2025
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

