Jumbo is jarig en komt met 'ouderwets lage prijzen'

- Bureaus
- 1 jan 2021 @ 00:01
- 18020 x gelezen
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - RetailCampagnes
- 1 jan 2021 @ 00:01
- 18020 x gelezen
- Lucas Boon
Supermarktketen Jumbo bestaat honderd jaar en gaat daarom met zijn nieuwe campagne terug in de tijd. In de campagne, ontwikkeld door reclamebureau Alfred, speelt een jonge Frank Lammers de hoofdrol.
De vader van het Jumbo-gezin doet namelijk al sinds de jaren '80 zijn boodschappen bij de gele super. De jonge Lammers inclusief leren jas, walkman en chopper-fiets kwam zo’n 35 jaar terug bij Jumbo voor andere inkopen, maar hij wordt nog steeds net zo blij van lage prijzen. Aahh.. push it! Voor de gelegenheid heeft het Brabantse familiebedrijf de muziekrechten van een van de grootste '80-hits afgekocht.
De campagne wordt uitgerold op televisie, radio, social media, print en outdoor. Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Anne Sophie Erbé naar The Brand Father27-01-2021
- Wandeltoer Koffiedik Kijken... 27-01-2021
- Introductie platform THX in België... 27-01-2021
- Ritter Sport stoft merk af en maakt... 26-01-2021
- Onderzoek: vaccinatiecommercial laat... 26-01-2021
- Nieuw bureau: Campaign Company26-01-2021
MarketingTribune Events
- 25mrt 2021
Uitreiking Shopping Awards