Liliane Fonds lanceert Gouden Boekje
- Bureaus
- 16 dec 2020 @ 17:36
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 16 dec 2020 @ 17:36
- Lucas Boon
Het Liliane Fonds, stichting voor kinderen met een handicap, presenteert in samenwerking met uitgeverij Rubinstein en GUC Agency het prentenboek 'Aisha, geef nooit op!'.
De begeleidende wervingscampagne, ontwikkeld door GUC Agency, roept mensen op te doneren aan de stichting en wordt uitgerold op social media en radio. Bij een eenmalige gift van €15 of meer of bij structureel donateurschap, krijgt de donateur het Gouden Boekje 'Aisha, geef nooit op!', geschreven door Vivian den Hollander, cadeau. De illustraties komen van de hand van Emanuel Wiemans. De tekst van het luisterboek is ingesproken door acteur Fedja van Huêt (foto), tevens ambassadeur van het Liliane Fonds. 'Het Gouden Boekje' is een serie kinderboeken. Het eerste Nederlandse Gouden Boekje, Pietepaf, het circushondje, door Annie M.G. Schmidt, verscheen in 1953 bij uitgeverij De Bezige Bij.
Het Liliane Fonds zet zich in voor gehandicapte kinderen in ontwikkelingslanden. Wereldwijd gaan negen van de tien kinderen met een handicap in deze landen niet naar school. Door corona is dat aantal nog groter geworden. Met noodhulp, revalidatie en met onderwijs op afstand zet het Liliane Fonds zich in voor deze kinderen, waaronder het Filipijnse meisje Aisha, tevens hoofdspersoon in het Gouden Boekje. Zij is geboren met een hersenbeschadiging, waardoor lopen moeilijk is. Toen Aisha vier jaar was, kwam haar moeder in contact met een partnerorganisatie van het Liliane Fonds op de Filippijnen. Sindsdien gaat Aisha met sprongen vooruit. Ze ontwikkelt zich door fysiotherapie en logopedie.
Ga voor meer informatie naar de website.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing