Liliane Fonds lanceert Gouden Boekje
- Bureaus
- 16 dec 2020 @ 17:36
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 16 dec 2020 @ 17:36
- Lucas Boon
Het Liliane Fonds, stichting voor kinderen met een handicap, presenteert in samenwerking met uitgeverij Rubinstein en GUC Agency het prentenboek 'Aisha, geef nooit op!'.
De begeleidende wervingscampagne, ontwikkeld door GUC Agency, roept mensen op te doneren aan de stichting en wordt uitgerold op social media en radio. Bij een eenmalige gift van €15 of meer of bij structureel donateurschap, krijgt de donateur het Gouden Boekje 'Aisha, geef nooit op!', geschreven door Vivian den Hollander, cadeau. De illustraties komen van de hand van Emanuel Wiemans. De tekst van het luisterboek is ingesproken door acteur Fedja van Huêt (foto), tevens ambassadeur van het Liliane Fonds. 'Het Gouden Boekje' is een serie kinderboeken. Het eerste Nederlandse Gouden Boekje, Pietepaf, het circushondje, door Annie M.G. Schmidt, verscheen in 1953 bij uitgeverij De Bezige Bij.
Het Liliane Fonds zet zich in voor gehandicapte kinderen in ontwikkelingslanden. Wereldwijd gaan negen van de tien kinderen met een handicap in deze landen niet naar school. Door corona is dat aantal nog groter geworden. Met noodhulp, revalidatie en met onderwijs op afstand zet het Liliane Fonds zich in voor deze kinderen, waaronder het Filipijnse meisje Aisha, tevens hoofdspersoon in het Gouden Boekje. Zij is geboren met een hersenbeschadiging, waardoor lopen moeilijk is. Toen Aisha vier jaar was, kwam haar moeder in contact met een partnerorganisatie van het Liliane Fonds op de Filippijnen. Sindsdien gaat Aisha met sprongen vooruit. Ze ontwikkelt zich door fysiotherapie en logopedie.
Ga voor meer informatie naar de website.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers