Liliane Fonds lanceert Gouden Boekje
- Bureaus
- 16 dec 2020 @ 17:36
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 16 dec 2020 @ 17:36
- Lucas Boon
Het Liliane Fonds, stichting voor kinderen met een handicap, presenteert in samenwerking met uitgeverij Rubinstein en GUC Agency het prentenboek 'Aisha, geef nooit op!'.
De begeleidende wervingscampagne, ontwikkeld door GUC Agency, roept mensen op te doneren aan de stichting en wordt uitgerold op social media en radio. Bij een eenmalige gift van €15 of meer of bij structureel donateurschap, krijgt de donateur het Gouden Boekje 'Aisha, geef nooit op!', geschreven door Vivian den Hollander, cadeau. De illustraties komen van de hand van Emanuel Wiemans. De tekst van het luisterboek is ingesproken door acteur Fedja van Huêt (foto), tevens ambassadeur van het Liliane Fonds. 'Het Gouden Boekje' is een serie kinderboeken. Het eerste Nederlandse Gouden Boekje, Pietepaf, het circushondje, door Annie M.G. Schmidt, verscheen in 1953 bij uitgeverij De Bezige Bij.
Het Liliane Fonds zet zich in voor gehandicapte kinderen in ontwikkelingslanden. Wereldwijd gaan negen van de tien kinderen met een handicap in deze landen niet naar school. Door corona is dat aantal nog groter geworden. Met noodhulp, revalidatie en met onderwijs op afstand zet het Liliane Fonds zich in voor deze kinderen, waaronder het Filipijnse meisje Aisha, tevens hoofdspersoon in het Gouden Boekje. Zij is geboren met een hersenbeschadiging, waardoor lopen moeilijk is. Toen Aisha vier jaar was, kwam haar moeder in contact met een partnerorganisatie van het Liliane Fonds op de Filippijnen. Sindsdien gaat Aisha met sprongen vooruit. Ze ontwikkelt zich door fysiotherapie en logopedie.
Ga voor meer informatie naar de website.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Belastingdienst lanceert 'handige' campagne
- Intertoys brengt De Grote Sinterklaasfilm tot leven
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
Laatste Nieuws
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
- Neople wint publieksprijs bij... 11-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

