Praxis kiest voor Hot Pepper
- Bureaus
- 17 feb 2021 @ 14:22
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - KlantenVideo
- 17 feb 2021 @ 14:22
- Lucas Boon
Videobureau Hot Pepper in Halfweg gaat aan de slag met de online video-content van bouwmarktketen Praxis. Bekijk hier de eerste 'how to'-videoreeks.
Hot Pepper gaat zogenoemde how-to-video's ontwikkelen die klussers moet helpen met het renoveren en restylen van hun woning. Het bureau gaat ook ondersteunen in de optimalisatie van het YouTube-kanaal en channel management van Praxis.
Sinds de coronacrisis klussen Nederlanders meer dan ooit. Praxis wil doorpakken op deze trend en doe-het-zelvers helpen met videoreeksen die 'alle klussen in en om het huis' omvatten. Claire du Pon, contentmarketing manager van Paxis, licht toe: 'Door de groei in thuisklussers is er ook meer behoefte aan ondersteuning en advies. In Hot Pepper hebben we juiste partij gevonden die pragmatisch meedenkt, zich flexibel opstelt en meedenkt in het laten groeien van ons YouTube-kanaal.'
De eerste videoreeks (zie onder) gaat over verven, waarbij tips en tricks voor een mooi eindresultaat worden gegeven. De productie van deze reeks is inmiddels afgerond. Romario van 't Land, oprichter van Hot Pepper, zegt: 'We hebben goed gekeken naar wat klussers willen zien en hoe ze optimaal geholpen kunnen worden. Deze manier van denken passen we ook toe op de optimalisatie. Dit heeft geresulteerd in een serie video's die niet alleen praktisch, maar ook fijn om naar te kijken is.'
Beeld: Praxis-winkel in Zwolle.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
Laatste Nieuws
- Ruilen? Niet bij deze bon18-11-2025
- Nederland blijkt liever dan gedacht... 18-11-2025
- VRT toont harde realiteit achter ‘ik... 17-11-2025
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

