Stoptober start campagne: 'Stoppers - Je herkent ze zo'

- Bureaus
- 23 sep 2024 @ 08:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CreatieVideo
- 23 sep 2024 @ 08:30
- Peter van Woensel Kooy
Na een bureauselectie is Stoptober een samenwerking aangegaan met bureau Age. Met het centrale thema 'Stoppers - Je herkent ze zo' wordt in aanloop naar komende maand nu serieus afgetrapt.
Age verantwoordelijk is voor de YouTube strategie, een drietal tv- en bioscoop commercials, drie radiospots, verschillende YouTube-formats en een podcastserie.
Samen met het social media bureau van Stoptober, Headline Interactive, is er gewerkt aan de optimalisatie van het Stoptober YouTube-kanaal.
Over Stoppers, je herkent ze zo, het thema van dit jaar meldt Age: 'Als je goed kijkt, zie je het om je heen. Mensen die zichzelf trakteren op iets moois omdat ze geld overhouden, mensen die zonder enige moeite een sprint nemen om de trein te halen en lachend aan boord springen - ergo een betere conditie. Of mensen die alle ingrediënten in een gerecht moeiteloos kunnen opnoemen, omdat hun reukvermogen weer fantastisch is.'
Jennifer Feaster van Age: 'Wij zijn trots te mogen werken aan deze campagne, waarbij we helemaal achter het doel én de stijl van Stoptober staan. Dus mensen op een luchtige manier verleiden om een positieve verandering te maken in hun leven.'
Hopelijk worden er veel rokers en vapers bereikt die straks meedoen met Stoptober, zegt Age. 'En hopelijk worden het structurele stoppers, en herken je ze zo!'
(PvWK)
Hier vind je de drie tv- en bioscoopcommercials:
- Stoptober 'Kreeft' (ook in het venster hieronder);
- Stoptober Conditie;
- Stoptober Frisse adem
credits:
Stoptober: Debbie Prijs
agency: Age (Jennifer Feaster, Douwe Kolk, Alain de Graaf en Stephan Gonnissen)
productie TVC's: RubenPaulRuben (Joost Biesheuvel, Yanna Panagoulopoulos)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers