Stoptober start campagne: 'Stoppers - Je herkent ze zo'
- Bureaus
- 23 sep 2024 @ 08:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CreatieVideo
- 23 sep 2024 @ 08:30
- Peter van Woensel Kooy
Na een bureauselectie is Stoptober een samenwerking aangegaan met bureau Age. Met het centrale thema 'Stoppers - Je herkent ze zo' wordt in aanloop naar komende maand nu serieus afgetrapt.
Age verantwoordelijk is voor de YouTube strategie, een drietal tv- en bioscoop commercials, drie radiospots, verschillende YouTube-formats en een podcastserie.
Samen met het social media bureau van Stoptober, Headline Interactive, is er gewerkt aan de optimalisatie van het Stoptober YouTube-kanaal.
Over Stoppers, je herkent ze zo, het thema van dit jaar meldt Age: 'Als je goed kijkt, zie je het om je heen. Mensen die zichzelf trakteren op iets moois omdat ze geld overhouden, mensen die zonder enige moeite een sprint nemen om de trein te halen en lachend aan boord springen - ergo een betere conditie. Of mensen die alle ingrediënten in een gerecht moeiteloos kunnen opnoemen, omdat hun reukvermogen weer fantastisch is.'
Jennifer Feaster van Age: 'Wij zijn trots te mogen werken aan deze campagne, waarbij we helemaal achter het doel én de stijl van Stoptober staan. Dus mensen op een luchtige manier verleiden om een positieve verandering te maken in hun leven.'
Hopelijk worden er veel rokers en vapers bereikt die straks meedoen met Stoptober, zegt Age. 'En hopelijk worden het structurele stoppers, en herken je ze zo!'
(PvWK)
Hier vind je de drie tv- en bioscoopcommercials:
- Stoptober 'Kreeft' (ook in het venster hieronder);
- Stoptober Conditie;
- Stoptober Frisse adem
credits:
Stoptober: Debbie Prijs
agency: Age (Jennifer Feaster, Douwe Kolk, Alain de Graaf en Stephan Gonnissen)
productie TVC's: RubenPaulRuben (Joost Biesheuvel, Yanna Panagoulopoulos)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Monks: nieuwe visuele merkidentiteit... 15-10-2024
- ADC en Clever Franke bundelen... 14-10-2024
- The Agent-C introduceert The... 11-10-2024
- Monks nieuw bureau voor... 11-10-2024
- Selmore en DotControl winnen pitch... 10-10-2024
- Campagne Greenflag tegen digitale... 10-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing