Creatief team Groelle en Tierie naar Dept
- Bureaus
- 1 apr 2021 @ 00:01
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - PersonaliaReclame
- 1 apr 2021 @ 00:01
- Peter van Woensel Kooy
Creatief topteam Chris Groelle (hiervoor bij BBDO New York en DDB Unlimited Amsterdam) en Ysabelle Tierie (hiervoor bij TBWA\Neboko en DDB Unlimited) stapt per 1 april 2021 over naar Dept Agency.
'Na drie jaar bij DDB Unlimited te hebben gezeten is het tijd voor iets nieuws', vertelt Tierie MarketingTribune. Zij bekleedde eerder een hoge positie binnen de Jonge Honden, de club voor aanstormend creatief talent binnen marketingcommunicatie. Dept is in korte tijd sterk gegroeid, zowel in Nederland als in het buitenland, stelt het team. 'Zo werd Dept lead agency van Bol.com en ontwikkelt het campagnes voor merken als Philips, JBL en Chocomel. Met hun digitale hart en hun groeiende ATL klantenportfolio leek het ons interessante move. Hun inhouse tech- en data-afdelingen maken het mogelijk om ideeën en initiatieven van A tot Z te creëren en uit te voeren.'
Onder leiding van René Verbong en Rob Voortman hopen Groelle en Tierie mooie allround campagnes te maken en Dept een stapje verder te helpen in hun creatieve (r)evolutie, vertellen ze. Waarvan akte.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
Laatste Nieuws
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

