Creatief team Groelle en Tierie naar Dept

Creatief team Groelle en Tierie naar Dept
  • Bureaus
  • 1 apr 2021 @ 00:01
  • 11642 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • PersonaliaReclame

Creatief topteam Chris Groelle (hiervoor bij BBDO New York en DDB Unlimited Amsterdam) en Ysabelle Tierie (hiervoor bij TBWA\Neboko en DDB Unlimited) stapt per 1 april 2021 over naar Dept Agency.

'Na drie jaar bij DDB Unlimited te hebben gezeten is het tijd voor iets nieuws', vertelt Tierie MarketingTribune. Zij bekleedde eerder een hoge positie binnen de Jonge Honden, de club voor aanstormend creatief talent binnen marketingcommunicatie. Dept is in korte tijd sterk gegroeid, zowel in Nederland als in het buitenland, stelt het team. 'Zo werd Dept lead agency van Bol.com en ontwikkelt het campagnes voor merken als Philips, JBL en Chocomel. Met hun digitale hart en hun groeiende ATL klantenportfolio leek het ons interessante move. Hun inhouse tech- en data-afdelingen maken het mogelijk om ideeën en initiatieven van A tot Z te creëren en uit te voeren.'

Onder leiding van René Verbong en Rob Voortman hopen Groelle en Tierie mooie allround campagnes te maken en Dept een stapje verder te helpen in hun creatieve (r)evolutie, vertellen ze. Waarvan akte.
(PvWK)
 

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken