Intracto Group gaat verder onder de nieuwe merknaam iO

Intracto Group gaat verder onder de nieuwe merknaam iO
  • Bureaus
  • 10 sep 2021 @ 15:17
  • 12078 x gelezen
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Innovatie
  • 10 sep 2021 @ 15:17
  • 12078 x gelezen
  • Ryan Baij

Intracto Group gaat verder onder de nieuwe merknaam iO. Onder deze vlag, die symbool staat voor infinite opportunities, zet de organisatie een belangrijke volgende stap in haar groeiverhaal.

Trouw aan haar ambitie om talent samen te brengen om daarmee klanten end-to-end te helpen in hun communicatie en digitale transformatie. Hiermee geeft iO een krachtig antwoord op de behoefte van de markt aan één kwalitatieve, full-service partner voor de lange termijn.

In een groeitraject bracht Intracto Group - nu iO -  de laatste jaren meer dan 25 sterke bureaus samen, die met gebundelde kracht de communicatie en digitale transformatie van hun klanten naar een hoger niveau tillen. Met meer dan 1.500 digital-first specialisten in strategie, creatie, content, marketing en technologie aan boord, helpt iO zowel nationale als internationale merken als Audi, Brussels Airport, Eneco en Sodexo.

Bouwen aan één bedrijf voor de breedste service
Het nieuwe merk iO is een volgende stap in de missie om één bedrijf te bouwen. Een proces, waar achter de schermen al geruime tijd aan wordt gewerkt. Met als doel het volledig ontzorgen van klanten in al hun behoeften. Naadloos over disciplines en locaties heen én altijd met de focus op de eindgebruiker.

Pieter Janssens, CEO iO: ‘Consumenten - zoals wij allemaal - eisen vandaag een naadloze, geïntegreerde digitale koopervaring, over alle kanalen heen. De full-service, end-to-end dienstverlening van iO helpt onze klanten om op hun beurt hún klanten de beste mogelijke service te bieden. Met een versnipperd palet aan uitvoerende partners kom je er vandaag niet meer. Daarom richten we iO in als een complete, meedenkende digitale partner voor de lange termijn. De nieuwe naam is de kers op een taart, die we al enkele jaren zorgvuldig op smaak brengen.’

Het komende jaar nemen alle merken, die onder de vlag van iO varen de nieuwe identiteit over. Geen harde switch, maar een geleidelijke overgang van elk merk. De dienstverlening blijft dezelfde en wordt alleen maar completer, terwijl iO meegroeit met de verwachtingen van en veranderingen in de markt.

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken