Conclusion en digital agency 4NG bundelen hun krachten
- Bureaus
- 5 okt 2021 @ 08:36
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 5 okt 2021 @ 08:36
- Michiel van Zaane
IT-dienstverlener Conclusion en fullservice digitaal bureauplatform 4NG bundelen hun krachten. Hiermee spelen de bedrijven in op het groeiende belang en de toenemende complexiteit van digitale activiteiten van organisaties.
Samen met Conclusion kan het buy-and-build platform van 4NG versneld doorgroeien, zowel autonoom als door het aansluiten van nieuwe digitale agencies. Met de autoriteit en omvang van 4NG geeft Conclusion haar digital experience propositie een forse impuls, waardoor klanten profiteren van een nog completere dienstverlening op het gebied van digital business transformatie: van een wendbaar en weerbaar technologisch fundament tot een onderscheidende user experience.
Fit
4NG richt zich als agency op digital strategy en conceptualisatie. Daarnaast biedt het bureau een full service dienstverlening met focus op development en techniek. Het bedrijf bestaat uit zes labels: 4net interactive, Brainbrothers, Nextfields, PossibilIT, Arlanet en Netvlies. Deze bedrijfsinrichting sluit naadloos aan op de strategie en werkwijze van Conclusion. Naast een strategische fit, is er tevens een belangrijke culturele fit tussen beide partijen. De cultuur en werkwijze van beide organisaties kenmerken zich door ondernemerschap, bedrijven met autoriteit binnen een specifiek vakgebied en een hoge mate van behoud van autonomie en identiteit van de individuele bedrijven binnen het ecosysteem.
Met het meerderheidsbelang in 4NG voegt Conclusion 200 digitale experts, 1.000 freelancers, ruim 150 klanten en 4 kantoren toe aan de organisatie. 4NG blijft als autonome organisatie opereren.
Foto v.l.n.r.: Tom Renes (CEO 4NG FND), Engbert Verkoren (CEO Conclusion) en Michiel Kroeks (CEO 4NG).
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- [onderzoek] Bijna helft van Nederlanders wil AI-content...
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert... 30-06-2025
- Popal kiest Umfang na pitch30-06-2025
- Aldi scoort met nieuwe XXL-fancampagne30-06-2025
- All Response Media werkt voor... 27-06-2025
- Digitale bureaus toonden veerkracht... 27-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation