Natuurhuisje kiest voor Gardeners
- Bureaus
- 13 mei 2022 @ 14:23
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 13 mei 2022 @ 14:23
- Sjaak Hoogkamer
Het platform Natuurhuisje, waar particuliere verhuurders hun vakantiehuizen in de natuur kunnen verhuren en waar geïnteresseerde gasten deze huizen kunnen boeken, gaat samenwerken met Gardeners.
Natuurhuisje geeft naar eigen zeggen ‘significant terug aan de natuur door lokale natuurbescherming projecten te ondersteunen en wil zich positioneren als impact organisatie voor de natuur.’
Samen met Gardeners, dat alleen werkt voor mensen en merken die positieve impact op de wereld willen maken, starten ze binnenkort een merk & impact strategietraject om een vernieuwde merkstrategie te ontwikkelen.
Doel is volgens het bureau ‘om impact te verankeren in het merk en dit volledig door te voeren in de customer journey.’
Robert van Veen - Teamlead Marketing Natuurhuisje: ‘Tijdens onze zoektocht naar een creative agency om ons te begeleiden in het aanscherpen van onze merkstrategie kwamen we uiteindelijk bij Gardeners uit. Hun ultieme focus op het maken van een positieve impact op de wereld is wat ons bindt. Het is de ambitie van Natuurhuisje.nl om in de komende jaren een steeds grotere rol te spelen in de bescherming van de natuur. Vanuit die ambitie is het nodig om onze huidige merkstrategie verder aan te scherpen waarin natuur en duurzaamheid een nog prominentere stem krijgen in alle keuzes die we maken als bedrijf.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Alpaca’s stelen de show in nieuwe Allianz-campagne
- PwC lanceert nieuwe merkidentiteit en campagne
- Volkswagen kiest voor DC social: 'Van automerk naar love brand'
- EY zet in nieuwe campagne menselijke kant leiderschap centraal
- Branded content zonder verhaal is gewoon ruis
- Branded content werkt pas echt als het hoofd én hart raakt
Laatste Nieuws
- Zonnebankmaker JK Group lanceert... 02-05-2025
- Goud voor 'Stukje van mij' van KPN... 02-05-2025
- Monks zijn wereldwijd B Corp... 01-05-2025
- Museumkaart kiest Act Agency voor... 01-05-2025
- Vinted viert tweedehands met 'New... 30-04-2025
- AI brengt James Parkinson tot leven30-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management