Enterprise Car Sharing & Rental breidt campagne uit met masten

Enterprise Car Sharing & Rental breidt campagne uit met masten
  • Bureaus
  • 5 dec 2022 @ 07:45
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Enterprise Car Sharing & Rental heeft zijn al lopende campagne uitgebreid met snelwegmasten rondom en richting Amsterdam. In augustus trapte het bedrijf zijn eerste outdoorcampagne af in Amsterdam met abri’s, billboards, bestickerde trams en een eigen veerpont over ’t IJ.

In hartje Amsterdam communiceerde Enterprise in november op 200 abri’s de boodschap ‘We Own This, So You Don’t Have To’, terwijl in het centrum een tram rijdt in de groene huiskleur en met de boodschap ‘Sharing is Caring’. CEO Thomas Wolters: ‘Die teksten benadrukken dat we met inmiddels 4 vestigingen in Amsterdam de grootste autoverhuurder én daarmee ook de grootste deler van personenauto’s zijn. Sinds augustus vaart over ’t IJ ook al een groene pont met diezelfde tekst en een levensgrote afbeelding van een auto uit onze vloot. Daarmee benadrukken we dat autoverhuur hetzelfde is als autodelen, en daarvoor kun je dus ook gewoon bij Enterprise terecht. Of je nou een auto voor een maand, een dag of een uur nodig hebt.’

De campagne is in november uitgebreid met uitingen op masten langs de snelwegen A1, A2, A4, A5, A6 en A8 rond de hoofdstad en bij Almere, Schiphol, Diemen en Aalsmeer. Daarnaast is de outdoorcampagne in november en december te zien op abri’s en billboards in Maastricht en op snelwegabri's, billboards, reclamemasten, snelwegen, de veerpont, de tram en masten bij Maastricht Aachen Airport. Wolters: ‘Oorspronkelijk bedienden we vooral internationale zakenreizigers en toeristen, maar met deze campagne laten we zien dat we ook een goede partner zijn voor lokale bewoners en bedrijven die tijdelijk of regelmatig een auto nodig hebben.’

De campagne is ontwikkeld door Das Buro (Rotterdam) en wordt begeleid door Out of Home Masters (Almere), waarbij gebruik wordt gemaakt van de posities van JCDecaux en Ocean.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken