Dept nieuwe Gold & Advertising Partner Bol.com

Dept nieuwe Gold & Advertising Partner Bol.com
  • Bureaus
  • 20 jan 2023 @ 14:03
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Dept en Bol.com hebben hun samenwerking versterkt door Dept’s aanstelling tot Gold Partner en Advertising Certified Partner. Met deze benoeming kan de digital agency klanten helpen optimaal gebruik te maken van marketplaces.

Met de nieuwe status wordt Dept meer betrokken bij events, webinars en andere programma’s van de webwinkel. Daarnaast kan het bureau als Bol.com-specialist huidige en toekomstige klanten van begin tot eind helpen bij activiteiten op de digitale marketplace in Nederland en België, van onboarding tot strategisch advies en operationele ondersteuning

Het Dept marketplaces-team is afgelopen jaren hard gegroeid in grootte en internationaal gediversifieerd in expertise om naast grote internationale marketplaces, ook local hero marketplaces te kunnen ondersteunen. Davy Vugs, team lead marketplaces bij Dept: ‘We zien de steeds prominentere plek die marketplaces aanneemt in de strategie van klanten. Al jaren hebben we een goede relatie  met bol.com. De nieuwe partnerstatus is een extra mijlpaal en we kijken uit naar de verdere samenwerking.’

Mark Wernsen, strategic partner manager bij Bol.com: ‘Veel ondernemers en retailers zetten bij Bol.com voor het eerst de stap naar verkoopstrategie via marketplaces. Door bekwame e-commerce intermediairs zoals Dept aan te haken bij dit proces, verbeteren ze hun diensten, marktpositie en digitale succes. Een welverdiende aanstelling voor een partij met wie we maar al te graag werken op allerlei vlakken.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken