Dept nieuwe Gold & Advertising Partner Bol.com
- Bureaus
- 20 jan 2023 @ 14:03
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 20 jan 2023 @ 14:03
- Michiel van Zaane
Dept en Bol.com hebben hun samenwerking versterkt door Dept’s aanstelling tot Gold Partner en Advertising Certified Partner. Met deze benoeming kan de digital agency klanten helpen optimaal gebruik te maken van marketplaces.
Met de nieuwe status wordt Dept meer betrokken bij events, webinars en andere programma’s van de webwinkel. Daarnaast kan het bureau als Bol.com-specialist huidige en toekomstige klanten van begin tot eind helpen bij activiteiten op de digitale marketplace in Nederland en België, van onboarding tot strategisch advies en operationele ondersteuning
Het Dept marketplaces-team is afgelopen jaren hard gegroeid in grootte en internationaal gediversifieerd in expertise om naast grote internationale marketplaces, ook local hero marketplaces te kunnen ondersteunen. Davy Vugs, team lead marketplaces bij Dept: ‘We zien de steeds prominentere plek die marketplaces aanneemt in de strategie van klanten. Al jaren hebben we een goede relatie met bol.com. De nieuwe partnerstatus is een extra mijlpaal en we kijken uit naar de verdere samenwerking.’
Mark Wernsen, strategic partner manager bij Bol.com: ‘Veel ondernemers en retailers zetten bij Bol.com voor het eerst de stap naar verkoopstrategie via marketplaces. Door bekwame e-commerce intermediairs zoals Dept aan te haken bij dit proces, verbeteren ze hun diensten, marktpositie en digitale succes. Een welverdiende aanstelling voor een partij met wie we maar al te graag werken op allerlei vlakken.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Auping lanceert campagne rond ultiem slaapcomfort
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
Laatste Nieuws
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes

