Dept nieuwe Gold & Advertising Partner Bol.com
- Bureaus
- 20 jan 2023 @ 14:03
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 20 jan 2023 @ 14:03
- Michiel van Zaane
Dept en Bol.com hebben hun samenwerking versterkt door Dept’s aanstelling tot Gold Partner en Advertising Certified Partner. Met deze benoeming kan de digital agency klanten helpen optimaal gebruik te maken van marketplaces.
Met de nieuwe status wordt Dept meer betrokken bij events, webinars en andere programma’s van de webwinkel. Daarnaast kan het bureau als Bol.com-specialist huidige en toekomstige klanten van begin tot eind helpen bij activiteiten op de digitale marketplace in Nederland en België, van onboarding tot strategisch advies en operationele ondersteuning
Het Dept marketplaces-team is afgelopen jaren hard gegroeid in grootte en internationaal gediversifieerd in expertise om naast grote internationale marketplaces, ook local hero marketplaces te kunnen ondersteunen. Davy Vugs, team lead marketplaces bij Dept: ‘We zien de steeds prominentere plek die marketplaces aanneemt in de strategie van klanten. Al jaren hebben we een goede relatie met bol.com. De nieuwe partnerstatus is een extra mijlpaal en we kijken uit naar de verdere samenwerking.’
Mark Wernsen, strategic partner manager bij Bol.com: ‘Veel ondernemers en retailers zetten bij Bol.com voor het eerst de stap naar verkoopstrategie via marketplaces. Door bekwame e-commerce intermediairs zoals Dept aan te haken bij dit proces, verbeteren ze hun diensten, marktpositie en digitale succes. Een welverdiende aanstelling voor een partij met wie we maar al te graag werken op allerlei vlakken.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing