Marlon von Franquemont en Reinier Demeijer-Gorissen naar Fitzroy
- Bureaus
- 1 feb 2023 @ 07:48
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 1 feb 2023 @ 07:48
- Michiel van Zaane
Het creatieve duo von Franquemont en Demeijer-Gorissen is per 1 februari 2023 in dienst getreden van Fitzroy Zij waren eerder werkzaam als (freelance) cd-team bij Wunderman Thompson Amsterdam, Gut Miami en 180 Amsterdam.
Het duo heeft elf jaar lang in Duitsland gewerkt bij bureaus als Jung von Matt, DDB Berlin, en Innocean Berlin. Daar hebben zij internationale campagnes ontwikkeld voor merken als Nikon, eBay en Hyundai. Het werk van von Franquemont en Demeijer-Gorissen is veelvuldig bekroond met nationale en internationale onderscheidingen; o.a. bij de Cannes Lions, D&AD, Webby, Eurobest en FWA. Vorig jaar werden ze nog onderscheiden met vier D&AD Pencils, een Bronzen Lion en de ADCN Members Award voor ‘The Bookcase for Tolerance’ in opdracht van de Anne Frank Stichting.
Mischa Schreuder, creative partner Fitzroy: ‘Wij zijn erg blij met deze versterking, omdat we steeds grotere vraagstukken krijgen van merken zoals Shimano, ANWB en Playstation. Ook meer internationale vragen. Marlon en Reinier weten als geen ander hoe zij complexe vragen simpel moeten vertalen. En met hun gevoel voor esthetiek passen ze perfect bij ons bureau. Zij volgen Joey Boeters en Nik Sluijs op die elders de kans kregen om versneld zelf te gaan ondernemen.’
Marlon von Franquemont: ‘De vonk sloeg over toen we de founders van Fitzroy in Cannes ontmoetten. Er was meteen een klik, persoonlijk en professioneel. Fitzroy is strategisch sterk en maakt creatief onderscheidend werk. Nu we de kans krijgen om samen te gaan werken, hebben we deze met beide handen gepakt.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers