Ex-topsporter Van der Aar nieuwe creatief bij Touché Sportmarketing

Ex-topsporter Van der Aar nieuwe creatief bij Touché Sportmarketing
  • Bureaus
  • 8 mrt 2023 @ 07:56
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Voormalig internationaal badmintonster van TeamNL Imke van der Aar is de nieuwe creatief bij Touché Sport Sportmarketing. Van der Aar, voorheen werkzaam bij Techonomy, gaat de creatieve processen binnen het bureau aanvoeren.

‘We zijn verheugd om Imke te verwelkomen in ons team. Met haar achtergrond als topsporter, kennis van sport(bonden) en haar ervaring bij Techonomy, zijn we ervan overtuigd dat ze onze klanten zal voorzien van creatieve en passende concepten’, aldus Niko Moreno Ruiz, oprichter van Touché Sportmarketing.

Van der Aar: ‘Touché Sportmarketing is de ideale plek om mijn passie voor sport en marketing te combineren. Ik kijk ernaar uit om samen te werken met dit ambitieuze team en mijn creatieve inbreng te leveren om de doelen van onze opdrachtgevers te bereiken.’

Ook wordt Van der Aar actief betrokken worden bij de groei van het aan Touché gelieerde contentbureau Box to Box.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken