Senior Tech-PR specialist Anouk van Balen naar HPB l Het PR Bureau
- Bureaus
- 24 mei 2023 @ 07:45
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 24 mei 2023 @ 07:45
- Michiel van Zaane
Met de komst van senior PR adviseur Anouk van Balen breidt HPB het Technology Team van het bureau verder uit. Anouk gaat aan de slag voor merken zoals Xiaomi, Wavin Global & Benelux en BYD.
Hiervoor werkte Anouk bij Archetype als senior consultant waar ze actief was voor verschillende technologie-gerelateerde organisaties en merken op het gebied van duurzaamheid, security en consumentenelektronica, zoals Amazon, Palo Alto Networks en Lenovo. Ze brengt ruim zeven jaar ervaring in b2b en tech PR mee in haar nieuwe rol bij HPB. Van Balen: ‘Ik ben blij dat ik deel kan uitmaken van het groeiende team bij HPB. Ik kijk ernaar uit om met mijn achtergrond en ervaring bij te dragen aan de ontwikkeling die we nu als bureau doormaken. Nieuwe technologie is niet weg te denken in de huidige wereld en verweven in bijna elk bedrijf. Ethische vraagstukken, zoals bij AI, maar ook thema’s als veiligheid en innovatie zijn nu hot topics waar ik klanten graag in begeleid.’
Jacqueline Bosselaar, CEO en oprichter van HPB | Het PR Bureau: ‘Met de komst van onder meer Anouk zetten we stevig in op de technologische ontwikkelingen die op dit moment bijna overal een prominente rol spelen. Denk aan AI, blockchain en AR/VR. Als bureau nemen we graag het voortouw als het gaat om innovatie en het toepassen van nieuwe methoden om verdiende aandacht te realiseren voor onze klanten. We treffen in Anouk een fijne collega en een waardevolle toevoeging voor team HPB en voor onze klanten.’
Foto: Anouk van Balen. Fotografe: Emilie Matheussen.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in wintercampagne
- 113 Zelfmoordpreventie start campagne rond nieuwe...
Laatste Nieuws
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La... 04-11-2025
- Intertoys brengt De Grote... 03-11-2025
- Belastingdienst lanceert 'handige'... 03-11-2025
- NCTV wil Nederland vooruit laten... 03-11-2025
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

