Senior Tech-PR specialist Anouk van Balen naar HPB l Het PR Bureau

- Bureaus
- 24 mei 2023 @ 07:45
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 24 mei 2023 @ 07:45
- Michiel van Zaane
Met de komst van senior PR adviseur Anouk van Balen breidt HPB het Technology Team van het bureau verder uit. Anouk gaat aan de slag voor merken zoals Xiaomi, Wavin Global & Benelux en BYD.
Hiervoor werkte Anouk bij Archetype als senior consultant waar ze actief was voor verschillende technologie-gerelateerde organisaties en merken op het gebied van duurzaamheid, security en consumentenelektronica, zoals Amazon, Palo Alto Networks en Lenovo. Ze brengt ruim zeven jaar ervaring in b2b en tech PR mee in haar nieuwe rol bij HPB. Van Balen: ‘Ik ben blij dat ik deel kan uitmaken van het groeiende team bij HPB. Ik kijk ernaar uit om met mijn achtergrond en ervaring bij te dragen aan de ontwikkeling die we nu als bureau doormaken. Nieuwe technologie is niet weg te denken in de huidige wereld en verweven in bijna elk bedrijf. Ethische vraagstukken, zoals bij AI, maar ook thema’s als veiligheid en innovatie zijn nu hot topics waar ik klanten graag in begeleid.’
Jacqueline Bosselaar, CEO en oprichter van HPB | Het PR Bureau: ‘Met de komst van onder meer Anouk zetten we stevig in op de technologische ontwikkelingen die op dit moment bijna overal een prominente rol spelen. Denk aan AI, blockchain en AR/VR. Als bureau nemen we graag het voortouw als het gaat om innovatie en het toepassen van nieuwe methoden om verdiende aandacht te realiseren voor onze klanten. We treffen in Anouk een fijne collega en een waardevolle toevoeging voor team HPB en voor onze klanten.’
Foto: Anouk van Balen. Fotografe: Emilie Matheussen.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Greenpeace noemt Rabobank trotse sponsor van natuurverwoesting
- Jorn -de Grote Beer- is gevallen
- T-Mobile lanceert TikTok campagne om gebarentaal te leren
- Contentmarketingbureau iMediate neemt ZB over
- SAN 2022: ABC'tje voor Kruidvat, Dentsu Creative en Albert Heijn
- Nieuw verkeersbord vraagt aandacht voor toegankelijkheid...
Laatste Nieuws
- Jordi Bouman partner bij Huijskens... 05-06-2023
- ‘Mis ‘m niet’-campagne moet jongeren... 05-06-2023
- Lemon organiseert Spring event04-06-2023
- Bureau 0930 lanceert eerste campagne... 02-06-2023
- [interview] Mary Hoogerbrugge: 'Iris... 02-06-2023
- Marketingbureau ON. Digital neemt... 02-06-2023
MarketingTribune Events
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day
- 19sep 2023
CrossBorder Event
- 5okt 2023
CustomerFirst Congres