OK tankstations kiest voor Menuez International

- Bureaus
- 31 okt 2023 @ 10:20
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 31 okt 2023 @ 10:20
- Michiel van Zaane
OK, een netwerk van tankstations in Nederland, brengt alle gepersonaliseerde communicatie- en marketingmiddelen bij Menuez International onder.
Met een op maat gemaakt Brand Management Platform, inclusief marketingkalender en beeldbank, gaat Menuez het hoofdkantoor en de bijna 100 tankstations, verkoopkantoren en distributiecentra van OK ondersteunen bij het vergroten van hun zichtbaarheid en de verkoop van het assortiment.
Door de lokale marketingactiviteiten bij Menuez onder te brengen, wil OK het de tankstations gemakkelijker maken om hun zichtbaarheid en sales te vergroten. Dwayne Oudeman van OK: ‘OK is van oudsher een begrip als betrouwbare leverancier van brandstoffen en smeermiddelen. Ons netwerk van tankstations is een van de snelstgroeiende in Nederland. Daarnaast heeft OK Nederland eigen tankwagens, verkoopkantoren en distributiecentra, zodat we dagelijks ook een groot aantal zakelijke klanten van zowel brandstoffen als smeermiddelen kunnen voorzien. Om al deze partners de lokale marketingondersteuning te bieden die ze nodig hebben, hebben we gekozen om een samenwerking met Menuez aan te gaan. Door hun expertise en slimme technologie aan ons bedrijf te koppelen, blijven we de concurrentie voor en geven we de toekomst van de brandstofindustrie vorm.’
Lokale zichtbaarheid
Gijs Verbaten, eigenaar van Menuez, kijkt vol enthousiasme uit naar de toekomst van deze samenwerking: ‘Menuez onderscheidt zich door het op maat maken van POS-materialen en marketingcampagnes. Via het Brand Management Platform kunnen de tankstations, verkoopkantoren en distributiecentra heel gemakkelijk POS-materialen voor productactivaties opmaken en bestellen, zoals posters, raamfolie, kleding en flyers. Ook schappenplannen, landelijke spaaracties, online marketingcampagnes en beeldmateriaal kunnen snel en gemakkelijk worden gedownload en ingezet. We kijken ernaar uit om de resultaten van lokale promotieactiviteiten van OK te verbeteren door onze marketingexpertise zowel online als offline in te zetten.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Alpaca’s stelen de show in nieuwe Allianz-campagne
- Akqa Amsterdam, TBWA\, Ace en Happiness triomferen op 59ste...
- Look-O-Look lanceert kleurrijke merkcampagne
- PwC lanceert nieuwe merkidentiteit en campagne
- Volkswagen kiest voor DC social: 'Van automerk naar love brand'
- Dr. Oetker lanceert Suprema met Chase
Laatste Nieuws
- Vinted viert tweedehands met 'New... 30-04-2025
- AI brengt James Parkinson tot leven30-04-2025
- Ici Paris XL kiest aidem agency als... 30-04-2025
- Hoofdrol voor bouwstenen in nieuwe... 30-04-2025
- Eurostar en Noma Bar verleiden... 30-04-2025
- De Hypotheker omarmt... 29-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management