Esprix deadline verlengd: Inzenden kan nog tot 22 februari!

- Bureaus
- 2 feb 2024 @ 07:25
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Geen tag
- 2 feb 2024 @ 07:25
- Redactie MarketingTribune
Vanwege een aantal aanvragen voor uitstel, wordt de deadline voor het inzenden van een jaloersmakende case voor de Esprix Awards verlengd tot aan donderdag 22 februari - 17.00 uur.
Na die datum beoordelen 144 juryleden het werk van alle ingezonden cases op creativiteit en aantoonbaar resultaat. Waarna op donderdagavond 23 mei de winnende merken en makers uit het vak hun brons, zilver of goud in ontvangst mogen nemen.
Creativity that pays off
Kenmerkend aan de Esprix is dat het resultaat door de verschillende jury’s net zo zwaar wordt beoordeeld als het creatieve idee. Dus 50% effectiviteit, 50% creativiteit. De kwaliteit van de strategische route om naar dit resultaat te komen, is hierbij altijd een voorwaarde om een award te kunnen krijgen. De beste merkenbouwers, strategen, producers en creatieven van Nederland bediscussiëren, beoordelen en belonen het werk van dit jaar. De senioriteit van deze juryleden geeft de beraadslagingen bij de Esprix-jurering een unieke zwaarte. Met de inzichten van de juryleden wil de Esprix een inspiratiebron zijn voor het vak.
Zend nu jouw jaloersmakend werk in! Check hier de categorieën. Twijfel je over een inzending? Neem dan contact met ons op.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Nationale Opera & Ballet lanceert ‘Ervaar Grootser’
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- Team5pm sluit zich aan bij internationaal netwerk Samy
- [column] De toekomst van strategie
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Auping lanceert campagne rond ultiem slaapcomfort
Laatste Nieuws
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes

