Bauhaus wil groeien in Nederland en kiest voor N=5

Bauhaus wil groeien in Nederland en kiest voor N=5
  • Bureaus
  • 12 mrt 2024 @ 10:00
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

De Duitse bouwmarkt Bauhaus, met vier vestigingen in Nederland, heeft voor bureau N=5 gekozen als strategisch partner op het gebied van merkpositionering en campagnes. Eerder koos Bauhaus al voor Somention als lead social bureau.

De komende jaren wil de bouwmarkt verder uitbreiden in Nederland en het merk stevig positioneren in de markt. N=5 gaat ze daarbij helpen. Markus Pieters, CEO Bauhaus Nederland: ‘Bauhaus is een bedrijf met een enorme ambitie dat komende jaren hard wil groeien. Hierom is het essentieel dat wij het merk scherp positioneren  en middels campagnes bouwen aan verdere merkherkenning en vertrouwen bij de Nederlandse consument. N=5 heeft ons hier de afgelopen maanden bij geholpen en zal dit komende tijd vertalen naar een nieuwe merkidentiteit en communicatie-idee.’

N=5 en Somention gaan nauw samenwerken op het nieuwe traject. De twee bureau’s zijn bekenden van elkaar, die op dit moment ook al voor Stedin samenwerken.  Hiervoor is twee jaren geleden een strategische samenwerking opgezet.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken