ON A DAILY BASIS (ODB), de Nationale Postcode Loterij en The New Originals lanceren samen de 'Breaking Boundaries' campagne

- 14 mei 2024 @ 16:00
- ODB
In aanloop van het EK bundelen de Nationale Postcode Loterij en The New Originals (TNO) hun krachten om een limited edition fan shirt te lanceren. ON A DAILY BASIS, the new generation agency, bracht de twee merken samen om een uniek ontwerp te creëren dat de saamhorigheid en passie van de fans voor het nationale team weerspiegelt.
Pim Berentzen, mede-eigenaar bij ON A DAILY BASIS vertelt: “Het is een onverwachte samenwerking tussen twee merken die op eerste gezicht weinig met elkaar hebben, waarbij het EK voor de verbinding zorgt en grenzen tussen de merken verbroken konden worden”.
Tijdens de ‘Breaking Boundaries’ campagne kan heel Nederland van 13 tot en met 26 mei gratis kans maken op een limited edition Postcode Loterij X The New Originals fan shirt, speciaal ontworpen om Oranje in aan te moedigen.
Geïnspireerd door het iconische EK shirt uit ’88 heeft TNO een uniek design ontworpen met een extra knipoog naar de twee merken. Rizky Lasahido van TNO onderstreept het belang van design in de samenwerking: “In het design hebben wij kenmerken van TNO en de Postcode Loterij verwerkt. De ‘9 dots’ van TNO spelen een belangrijke rol en komen bijvoorbeeld terug in het rugnummer, maar ook de herkenbare rode kleur van de Postcode Loterij is verwerkt in de kraag en de mouwen”.
Voor beide merken is het lanceren van een voetbal fan shirt een primeur. Nerino Kasljevic, Senior Online Marketeer bij de Postcode Loterij, over de campagne: “Bij de Postcode Loterij draait het om samen winnen en juichen, ook bij het EK verbinden deze emoties ons land. Met het shirt willen we de verbinding tussen fans versterken”. Nina Lodeizen, Marketeer bij de Postcode Loterij voegt toe: “Bij de Postcode Loterij willen we bijdragen aan een betere wereld. Het shirt is daarom van 100% duurzaam gerecycled polyester geproduceerd, en is dus in lijn met onze missie.”
ONADAILY BASIS verzorgde de videoproductie voor ‘Breaking Boundaries’ en de campagne wordt uitgerold op online en social kanalen.
Wil jij ook gratis kans maken op één van de limited edition shirts? Ga dan naar www.postcodeloterij.nl/bb.
Over ON A DAILY BASIS
ON A DAILY BASIS is de ‘new generation agency’ voor big brands die de nieuwe generatie willen bereiken. Een award-winning bureau in Amsterdam opgericht in 2012 door Yonah van Andel, Pim Berentzen en Glenn van der Plaat dat met passie merken helpt de nieuwe generatie te bereiken. ODB werkt onder andere met toonaangevende organisaties en merken zoals ID&T, Footlocker en als official creative supplier voor de KNVB.
Dit artikel verschijnt op initiatief van ODB
Tekst & Beeld: ODB
-
ODB
- Partner: ODB
- Wij zijn: The new generation agency for brands
- Website:https://www.odb.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Dentsu Lab Amsterdam focust op mensgerichte innovatie
- ANWB brengt woonverzekeringen tot leven met Buddy
- Gardeners lanceert Impact hub voor merken
- Van ‘gewoon beginnen’ tot social-first agency
- 113-campagne stelt de ongemakkelijke vraag voor naasten
- Opvallers over festivalmarketing ‘Merken zoeken meer diepgang...
Laatste Nieuws
- Esther van Vliet & Steffi Boom... 05-12-2025
- Louis gaat met kerst op avontuur04-12-2025
- De Beren kiest OK als creatief partner04-12-2025
- Nieuwe campagne voor divers De Pijp04-12-2025
- Dentsu lanceert PR-propositie02-12-2025
- 113-campagne stelt de ongemakkelijke... 01-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

