Wibra en Henny Huisman onthullen Huisman/-vrouw 2024

- Bureaus
- 21 jun 2024 @ 08:48
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 21 jun 2024 @ 08:48
- Michiel van Zaane
Wibra ging, samen met Henny Huisman, op zoek naar de Huisman/-vrouw 2024. En die heeft Henny gevonden! Na een maandenlange zoektocht naar het grootste huishoudtalent van Nederland, is vanaf 21 juni de finale show te zien op wibra.nl.
De campagne die de show aankondigt is vanaf diezelfde datum te zien op social media en op Videoland. De zoektocht leverde honderden aanmeldingen van tophuismannen en -vrouwen op door het hele land. Hiervoor werd door bureau Bijvoorkeur een campagne gestart op social media, instore en in de Wibra folder. Na een selectieprocedure waarin Wibra samen met juryleden Rowenna van der Linden en 'de PoetsQueen' op huisbezoek ging bij de beste aanmeldingen, bleven er 8 finalisten over. 7 huisvrouwen en 1 huisman (Henny niet meegerekend). De finalisten zijn afkomstig uit het hele land. De productie van de show was in handen van Lukkien.
Sander Span, Marketing & Communicatie Manager bij Wibra: “Als Wibra doen we alles voor de held(in) van het gezin. Geweldig om te zien hoeveel heldinnen en ook helden op onze oproep gereageerd hebben. En de 8 finalisten zijn toppers.”
In de finale show onder de leiding van Henny Huisman worden de kandidaten getest op kennis, schoonmaakskills en gevoel voor styling. En nu is er dus 1 iemand die zich Huisman/-vrouw van 2024 mag noemen.
Thijs de Boer, oprichter van Bijvoorkeur: “Het was een feest om met dé Huisman van Nederland (Henny) te werken en te zien hoe knap hij zo’n tv-show aan elkaar babbelt. Mij doel in het leven is eindelijk duidelijk: Henny terug op TV.”
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Alpaca’s stelen de show in nieuwe Allianz-campagne
- Akqa Amsterdam, TBWA\, Ace en Happiness triomferen op 59ste...
- BridgeFund lanceert nieuwe MKB-campagne: ‘Voor je weet maar...
- Commercialreview Q1 2025: ING, Welkoop en Lidl grote winnaars
- Nationale-Nederlanden: een hardloper in ons allemaal
- Look-O-Look lanceert kleurrijke merkcampagne
Laatste Nieuws
- Branded content werkt pas echt als... 25-04-2025
- WE Fashion selecteert Springbok voor... 24-04-2025
- Gamestate groeit uit tot Europese... 24-04-2025
- TicketSwap kiest voor The Romans als... 24-04-2025
- EY zet in nieuwe campagne menselijke... 24-04-2025
- CZ gaat voor Ace als strategisch... 23-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management