Interactieve game om nieuwe Skoda Elroq te introduceren

- Bureaus
- 23 okt 2024 @ 08:08
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 23 okt 2024 @ 08:08
- Michiel van Zaane
Om meer ruchtbaarheid aan de introductie van de nieuwe Škoda Elroq in Nederland te geven is een activatiecampagne ontwikkeld: Elroq, paper, scissors! Een interactieve game waarbij de winnaar twee jaar lang gratis in een nieuwe Škoda Elroq rijdt.
In de huidige automarkt wordt de ene na de andere elektrische auto geïntroduceerd. Voor Škoda dus zaak om op te vallen. Dat proberen ze nu met het spel Elroq, Paper Scissors, gebaseerd op het betsaande Paper, Rock, Scissors. De game ging live op dinsdag 22 oktober. Doel is om zoveel mogelijk punten te verzamelen met de handgebaren voor de camera van je mobiel, tablet of laptop. Tijdens het spel ontdek je ook nog verborgen trucs om extra punten te verdienen. De finale wordt gespeeld op 1 november waarbij de winnaar zal wegrijden in de nieuwe Škoda Elroq. De game is tot stand gekomen door de samenwerking tussen Selmore en DotControl.
Jakko Achterberg, Creative Partner Selmore: ‘Met Elroq, Paper, Scissors maken we van het wereldbekende spel (steen, papier, schaar), een game. Door middel van ‘hand gestures’ herkent de webcam je handgebaren en strijd je tegen andere Nederlanders om een gloednieuwe Škoda Elroq.’
Marcel van Zwieten, Managing Creative Director DotControl: ‘We hebben AI gesture recognition gekoppeld aan 3D visualisaties van handjes. In de game kun zelf je hand customizen zodat het helemaal jouw hand wordt. Hiermee word je gekoppeld aan een willekeurige speler.
Credits:
Verantwoordelijke bij Škoda Joost de Kanter, Tessa Missler, Emma van Breen
Bureaus: Selmore Creative Agency & DotControl
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Alpaca’s stelen de show in nieuwe Allianz-campagne
- PwC lanceert nieuwe merkidentiteit en campagne
- Volkswagen kiest voor DC social: 'Van automerk naar love brand'
- EY zet in nieuwe campagne menselijke kant leiderschap centraal
- Branded content zonder verhaal is gewoon ruis
- AI brengt James Parkinson tot leven
Laatste Nieuws
- Zonnebankmaker JK Group lanceert... 02-05-2025
- Goud voor 'Stukje van mij' van KPN... 02-05-2025
- Monks zijn wereldwijd B Corp... 01-05-2025
- Museumkaart kiest Act Agency voor... 01-05-2025
- Vinted viert tweedehands met 'New... 30-04-2025
- AI brengt James Parkinson tot leven30-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management