Drie bureaus bundelen krachten: Junction, Tussendoor en Vorm 2

- Bureaus
- 24 dec 2024 @ 06:44
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 24 dec 2024 @ 06:44
- Kel Koenen
Vanaf januari 2025 slaan drie bureaus - Junction creative + digital agency, Tussendoor Internet & Marketing en Vorm 2 - de handen ineen. Naast een gedeelde visie betrekken de bureaus ook een gezamenlijke werkplek. Deze samenwerking combineert techniek, creativiteit en design om klanten nog beter van dienst te zijn en elkaars expertise te versterken.
Met de toevoeging van Tussendoor en Vorm 2 breidt Junction zijn dienstverlening verder uit en verstevigt het zijn positie als full-service bureau. Eerder dit jaar sloot ook Kweekvijver Noord zich aan bij Junction. Deze samenwerkingen resulteren in een uniek aanbod van disciplines zoals strategie, creatie, digitale maatwerkoplossingen, WordPress-specialisaties en innovatief design.
Volgens Jochem van der Schoot, eigenaar van Junction, ligt de kracht van de samenwerking in de complementariteit. 'De WordPress-plugins van Tussendoor zijn zowel nationaal als internationaal uniek en bieden ons strategische voordelen. Vorm 2 voegt daar een sterke focus op design en visuele communicatie aan toe, wat ons dienstenpakket compleet maakt.'
De samenwerking is ontstaan vanuit een gedeelde waardering voor elkaars werk en een gezamenlijke missie om zowel klanten als elkaar te laten groeien. Alle drie de bureaus zijn officieel WordPress-partners en richten zich op het versterken van de online aanwezigheid van hun opdrachtgevers.
De aansluiting van Tussendoor en Vorm 2 markeert een volgende stap in de groei en ontwikkeling van Junction. Door de krachtenbundeling ontstaat een multidisciplinair team met een volledig geïntegreerd dienstenpakket en een focus op kwaliteit en innovatie.
Foto (vlnr): Rick de Jong (Tussendoor), Jochem van der Schoot (Junction), Erik van der Meulen (Vorm 2)
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Auping lanceert campagne rond ultiem slaapcomfort
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
Laatste Nieuws
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes

