Kuttekoppen
- Bureaus
- 16 okt 2015 @ 10:16
- Link
-
Lodewijk van der Peet
Managing Director
BeyenMeyer - Geen tag
- 16 okt 2015 @ 10:16
- Lodewijk van der Peet
De Volkskrant heeft maar liefst 3 commercials gemaakt. Er was één drol bedacht en die hebben ze op drie manieren uitgeperst. Dan is het geen losse keutel maar een campagne (zo werkt dat). De strateeg: 'Er zijn slimme en domme mensen. Wij zijn natuurlijk voor de slimme mensen! Voor de domme mensen zijn, is dom. Domme mensen hebben de klok horen luiden en slimme mensen weten waar de klepel hangt.'
Zie je het al voor je hoe de vergadering aan de lippen van de strateeg hangt? Brilfukkingjant!
De creatief directeur: 'Domme denken dat ze mee kunnen praten als ze alleen de koppen lezen, slimme mensen hebben het hele artikel gelezen. Wij gaan laten zien hoe dom je bent als je alleen de koppen leest.'
Applaus!
Dan de executie: we nemen drie typische Volkskrant-koppen. Saai en taai. Leuke mensen in beeld. Mensen waarvan je denkt, goed gecast, dat zijn vast trouwe Volkskrantlezers. Fout! Het blijken de dommeriken te zijn, de would be’s. Ai. Zat ik me even op het verkeerde been te ergeren aan de veel te langdradig uitgemolken scriptjes! De filmpjes eindigen met Meer weten is wel zo leuk. Wat is dat voor inzicht? Ik kan geen chocola van deze drol maken.
-
Lodewijk van der Peet
- Werkt bij: BeyenMeyer
- Functie: Managing Director
- Website:http://www.beyenmeyer.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Dentsu lanceert PR-propositie02-12-2025
- 113-campagne stelt de ongemakkelijke... 01-12-2025
- ADCN viert 60 jaar creativiteit01-12-2025
- Schoonenberg kiest voor intieme... 01-12-2025
- De succesformule achter Nederlands... 01-12-2025
- Dentsu Lab Amsterdam focust op... 28-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

