[Partnerbijdrage] Blauw en Usabilla starten samenwerking rondom Voice of the Customer
- Bureaus
- 30 okt 2018 @ 15:45
- Link
-
Blauw Research
Marktonderzoekbureau in Rotterdam
Blauw Research - Geen tag
- 30 okt 2018 @ 15:45
- Blauw Research
Of het nu via een website, app of e-mail is, klanten verwachten een klantreis waarin verschillende communicatiemiddelen naadloos op elkaar aansluiten. In dat kader zijn Blauw en Usabilla een samenwerking aangegaan om organisaties te helpen die een stap verder willen met Voice of the Customer.
In deze samenwerking biedt Usabilla de unieke oplossing om continu inzicht te krijgen in de klantbeleving op websites, apps en per e-mail. Daarbij ondersteunt Blauw de organisatie afhankelijk van de behoefte bij het doorvertalen van inzichten naar concrete verbeteracties en daarmee het verder verhogen van klantgedrevenheid.
Het Voice of the Customer programma van Blauw en Usabilla:
- Verzamelt continu feedback van klanten en maakt directe individuele opvolging mogelijk.
- Geeft real time inzicht in de ontwikkeling van de digitale klantbeleving
- Biedt met diepgaande analyses extra inzicht en concrete actiepunten om de klantbeleving van jouw organisatie te verbeteren.
- Ondersteunt je met Customer Experience experts om de stem van de klant binnen jouw organisatie over de kanalen heen op de kaart te krijgen en er mee aan de slag te gaan.
Groeien aan de hand van Voice of the Customer
Organisaties willen niet alleen tevreden klanten, maar ook ambassadeurs. Want enthousiaste klanten komen terug en vertellen anderen hoe blij ze met je zijn. Het dagelijks in praktijk brengen van Voice of the Customer vormt voor veel organisaties een grote uitdaging. Klanten gaan van afdeling naar afdeling of van kanaal naar kanaal in hun klantreis. Het is daardoor vaak lastig om overzicht te houden, de klantbeleving van de organisatie dagelijks bij te sturen en als organisatie te groeien. Het Voice of the Customer programma biedt een oplossing voor organisaties die structureel willen groeien aan de hand van de klantbeleving.
Roel Jansen, CCO bij Usabilla, legt uit: "We zien dat er een geweldige kans is voor organisaties om hun klantstrategie te verbeteren, en we willen graag die extra stap zetten voor onze klanten. Dit nieuwe aanbod zal onze klanten helpen om het maximale uit hun klantdata te halen.”
Blauw heeft als gecertificeerde Usabilla-oplossingspartner een speciaal Voice of the Customer programma ontwikkeld voor Usabilla-gebruikers. Maarten van den Broek, VoC Lead bij Blauw: "Door de VoC-oplossing van Usabilla en expertise van Blauw te combineren, kunnen organisaties hun digitale klantbeleving continu verbeteren op basis van actiegerichte inzichten en hun klantstrategie blijven doorontwikkelen."
-
Blauw Research
- Partner: Blauw Research
- Wij zijn: Marktonderzoekbureau in Rotterdam
- Website:https://www.blauw.com/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- MediaMarkt blaast iconische pay-off nieuw leven in
- Hornbach start najaarscampagne 'Geen project zonder tegenslag'
- 'Dan is er Menzis' verbeeldt nieuwe missie: kiezen voor de mens
- Voedingscentrum gaat ‘eetdrammen’ tegen
- Gouden Zaag 2025; kandidaten gezocht
- Nationale Opera & Ballet lanceert ‘Ervaar Grootser’
Laatste Nieuws
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij... 16-10-2025
- Sofi: social-first bureau voor... 15-10-2025
- ‘Samen’ krijgt nieuwe lading tijdens... 14-10-2025
- Initiative en Yune winnen... 14-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes