[Partnerbijdrage] Blauw en Usabilla starten samenwerking rondom Voice of the Customer

[Partnerbijdrage] Blauw en Usabilla starten samenwerking rondom Voice of the Customer
  • Bureaus
  • 30 okt 2018 @ 15:45
  • Link
  • Blauw Research
    Blauw Research

    Marktonderzoekbureau in Rotterdam
    Blauw Research
  • Geen tag

Of het nu via een website, app of e-mail is, klanten verwachten een klantreis waarin verschillende communicatiemiddelen naadloos op elkaar aansluiten. In dat kader zijn Blauw en Usabilla een samenwerking aangegaan om organisaties te helpen die een stap verder willen met Voice of the Customer.

In deze samenwerking biedt Usabilla de unieke oplossing om continu inzicht te krijgen in de klantbeleving op websites, apps en per e-mail. Daarbij ondersteunt Blauw de organisatie afhankelijk van de behoefte bij het doorvertalen van inzichten naar concrete verbeteracties en daarmee het verder verhogen van klantgedrevenheid.

Het Voice of the Customer programma van Blauw en Usabilla:

  • Verzamelt continu feedback van klanten en maakt directe individuele opvolging mogelijk.
  • Geeft real time inzicht in de ontwikkeling van de digitale klantbeleving
  • Biedt met diepgaande analyses extra inzicht en concrete actiepunten om de klantbeleving van jouw organisatie te verbeteren.
  • Ondersteunt je met Customer Experience experts om de stem van de klant binnen jouw organisatie over de kanalen heen op de kaart te krijgen en er mee aan de slag te gaan.

Groeien aan de hand van Voice of the Customer

Organisaties willen niet alleen tevreden klanten, maar ook ambassadeurs. Want enthousiaste klanten komen terug en vertellen anderen hoe blij ze met je zijn. Het dagelijks in praktijk brengen van Voice of the Customer vormt voor veel organisaties een grote uitdaging. Klanten gaan van afdeling naar afdeling of van kanaal naar kanaal in hun klantreis. Het is daardoor vaak lastig om overzicht te houden, de klantbeleving van de organisatie dagelijks bij te sturen en als organisatie te groeien. Het Voice of the Customer programma biedt een oplossing voor organisaties die structureel willen groeien aan de hand van de klantbeleving.

Roel Jansen, CCO bij Usabilla, legt uit: "We zien dat er een geweldige kans is voor organisaties om hun klantstrategie te verbeteren, en we willen graag die extra stap zetten voor onze klanten. Dit nieuwe aanbod zal onze klanten helpen om het maximale uit hun klantdata te halen.

Blauw heeft als gecertificeerde Usabilla-oplossingspartner een speciaal Voice of the Customer programma ontwikkeld voor Usabilla-gebruikers. Maarten van den Broek, VoC Lead bij Blauw: "Door de VoC-oplossing van Usabilla en expertise van Blauw te combineren, kunnen organisaties hun digitale klantbeleving continu verbeteren op basis van actiegerichte inzichten en hun klantstrategie blijven doorontwikkelen."

Lees hier meer over deze samenwerking en de mogelijkheden.

Blauw Research

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken