ContentToday brengt oude en nieuwe generatie influencers samen
- Content
- 5 jan 2016 @ 08:59
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - VloggenBloggenContent
- 5 jan 2016 @ 08:59
- Redactie Contentmarketing
Nederlandse communicatieprofessionals zien de toenemende invloed van (social) influencers, maar weten nog niet goed hoe ze hier mee om moeten gaan. Waar vinden ze deze influencers? En hoe bedenken ze samen de juiste content die hun doelgroep aanspreekt? Het contentmarketingbureau ContentToday ondersteunt bedrijven in deze zoektocht. Zij introduceren een platform met zowel ‘traditionele’ contentmakers als de nieuwe generatie social influencers. Hierdoor is er een uniek platform van 150+ content creators ontstaan dat organisaties de mogelijkheid biedt om voor ieder project de juiste strategie en content te laten creëren die wordt verspreid via de juiste mediakanalen. ContentToday werkt inmiddels voor KWF Kankerbestrijding en a.s.r. vastgoed.
Content creators netwerk
De samenstelling van traditionele contentmakers (journalisten, redacteuren en documentairemakers) en de nieuwe generatie social influencers als bloggers, vloggers en Instagrammers in zijn netwerk zorgt voor het onderscheidend vermogen van ContentToday. Per opdracht worden door ContentToday de juiste specialisten op het gebied van tekst, beeld, geluid en video uit het netwerk aangehaakt. Deze teams creëren strategieën, content en multiplatform formats voor (online) magazines, websites, tv-programma’s, radio, online campagnes en social media.
'Wij geloven in de combinatie van jarenlange kennis van "oude" mediamakers met de creativiteit van de nieuwe generatie influencers. Door de diversiteit van ons netwerk, maar ook doordat de productie van alle content in "eigen huis" plaatsvindt, zijn wij in staat om laagdrempelige contentproducties aan te bieden en zo budgetten efficiënter in te zetten. Bij ons hebben marketeers geen "last" van verschillende offertes, torenhoge conceptkosten of een eindeloze zoektocht naar de juiste influencers', aldus Martijn Sierhuis, mede-oprichter ContentToday.
Influencer management
De influentials die in het ContentToday netwerk worden opgenomen, worden door ContentToday ondersteund bij het ontwikkelen van hun professionele carrière. Zo ontvangen zij ondersteuning op het gebied van productie, legal support in samenwerking met Miss Legal en PR in samenwerking met Maarse Management. In de speciale ContentToday Academy wordt onderling kennis uitgewisseld. Voor meer informatie over ContentToday kan men terecht op www.contenttoday.nl.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Waddengebied viert het donker met vampiercampagne
- KNRM richt vizier op toekomst met krachtige najaarscampagne
- Porsche en Smeg bundelen hun krachten in design
- Kennemerhart zet levenservaring centraal in nieuwe...
- Histor laat persoonlijkheid spreken met social-first campagne...
- Bolsius ontsteekt sociale verbinding met campagne #deeldevlam
Laatste Nieuws
- Flitsmeister rekent af met... 27-10-2025
- Bolsius ontsteekt sociale verbinding... 27-10-2025
- Histor laat persoonlijkheid spreken... 21-10-2025
- Kennemerhart zet levenservaring... 20-10-2025
- Waddengebied viert het donker met... 17-10-2025
- Porsche en Smeg bundelen hun... 15-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

