LolaLiza kiest voor Dorst & Lesser

  • Content
  • 18 mrt 2019 @ 12:25
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • DoelgroepenSocial mediaContent

Social media bureau Dorst & Lesser gaat aan de slag voor het Vlaamse modemerk LolaLiza, dat naast België ook in Nederland en Frankrijk aanwezig is.

De samenwerking zet in op 'verfrissende content' en moet aansluiten op de komende rebranding van de fashion retailer, waarbij digitale groei voorop staat.

Als social media partner gaat Dorst & Lesser ervoor zorgen dat socal media meer onderdeel van het DNA van LolaLiza wordt. Birgit Zuurveld, managing director van het bureau, laat weten: 'Fashion is een sector in beweging en daarmee een dankbare omgeving om in te zetten op nieuwe vormen van content en social management.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken