LolaLiza kiest voor Dorst & Lesser
- Content
- 18 mrt 2019 @ 12:25
- Link
- 
  
 Lucas Boon
 redacteur
 BBP Media - MarketingTribune
- DoelgroepenSocial mediaContent
- 18 mrt 2019 @ 12:25
- Lucas Boon
Social media bureau Dorst & Lesser gaat aan de slag voor het Vlaamse modemerk LolaLiza, dat naast België ook in Nederland en Frankrijk aanwezig is.
De samenwerking zet in op 'verfrissende content' en moet aansluiten op de komende rebranding van de fashion retailer, waarbij digitale groei voorop staat.
Als social media partner gaat Dorst & Lesser ervoor zorgen dat socal media meer onderdeel van het DNA van LolaLiza wordt. Birgit Zuurveld, managing director van het bureau, laat weten: 'Fashion is een sector in beweging en daarmee een dankbare omgeving om in te zetten op nieuwe vormen van content en social management.'
- 
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Waddengebied viert het donker met vampiercampagne
- Kennemerhart zet levenservaring centraal in nieuwe...
- Histor laat persoonlijkheid spreken met social-first campagne...
- Bolsius ontsteekt sociale verbinding met campagne #deeldevlam
- Olympisch schaatsteam centraal in campagne X²O Badkamers
- Flitsmeister rekent af met flitsboetes in nieuwe Vlaamse...
Laatste Nieuws
- GPCM feestavond nadert 6 november:... 30-10-2025
- 'Verborgen Parels' zet met marketing... 29-10-2025
- Olympisch schaatsteam centraal in... 27-10-2025
- Flitsmeister rekent af met... 27-10-2025
- Bolsius ontsteekt sociale verbinding... 27-10-2025
- Histor laat persoonlijkheid spreken... 21-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




