John de Mol haalt Lil Kleine naar Talpa

John de Mol haalt Lil Kleine naar Talpa
  • Content
  • 28 mei 2019 @ 15:21
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • MakersStrategieDoelgroep

Jorik Scholten (24), beter bekend als de Amsterdamse rapper Lil Kleine, gaat aan de slag bij Talpa Network. Samen met John de Mol lanceert hij een nieuw lifestylemerk voor jongeren van 15 tot 24 jaar.

Lil Kleine wordt het gezicht daarvan. Het nu nog naamloze platform moet jongeren inspireren om hun dromen na te jagen, aldus Talpa. Het merk wordt onderdeel van Talpa Social, waar ook StukTV, Gierige Gasten en Social1nfluencers onder vallen.

Lil Kleine, die nooit onder stoelen of banken heeft geschoven fan te zijn van John de Mol, noemt dit op Instagram een 'major move'. In een persverklaring: 'John is altijd een voorbeeld voor mij geweest, dus ik ben heel dankbaar dat ik intensief met hem kan samenwerken en we een platform ontwikkelen waar jongeren inspiratie uit kunnen putten om alles uit zichzelf te halen.'

Besefmomentje

Nathan Moszkowicz, manager van Lil Kleine en tevens zoon van de bekende advocaat, laat weten via Instagram: 'Mogen ondernemen met degene die voor ons beiden een groot voorbeeld is, door de krachten te bundelen voor de lancering van een nieuw lifestylemerk. Besefmomentje 2.0. Trots!'

John de Mol op zijn beurt: 'Het is fantastisch om met een talent als Jorik samen te werken en keer op keer te ervaren wat een inspirator hij voor jongeren is. Het zou me niets verbazen als de energie die ik ervaar bij de ontwikkeling van het nieuwe merk een duidelijke voorbode is van het plezier dat jongeren er straks aan gaan beleven.'

Lil Kleine is op dit moment nog jurylid bij The Voice of Holland van RTL4. Eerder dit jaar lanceerde hij een kledingmerk genaamd Jorik. In 2017 opende de rapper een frietzaak aan het Amsterdamse Rembrandtplein.

Beeld via Instagram-pagina Lil Kleine.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken