Gijs van der Togt versterkt Blauw Gras

  • Content
  • 31 mrt 2020 @ 15:23
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • PersonaliaContent

Social content bureau Blauw Gras uit Amsterdam versterkt zijn managementteam met de komst van Gijs van der Togt. Hij gaat bij het bureau aan de slag als strategy director.

Van der Togt neemt plaats in het managementteam samen met oprichters Erjon Tuenter en Erik Wiese, Isaac Diepenhorst (account director) en Bart Visser (creative director).

Blauw Gras omschrijft Van der Togt als 'een zeer ervaren strateeg'. Hij werkte hiervoor bij Mediacom, waar hij de rol van creative strategy lead vervulde. In de jaren daarvoor was hij werkzaam als strateeg bij PR-bureau Weber Shandwick.

Van der Togt zegt: 'Na bijna tien jaar een netwerkbureauzijde te hebben gewerkt, leefde er bij mij de behoefte om weer bij een creatief, ondernemend en ambitieus bureau aan de slag te gaan. Er zit veel talent bij Blauw Gras en ik hoop met mijn ervaring op content-vraagstukken een mooie rol te spelen in de verdere strategische groei van het bureau.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken