Grand Prix Content Marketing 2020 maakt juryvoorzitters bekend
- Content
- 24 jun 2020 @ 10:02
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentAwardsGrand Prix Content Marketing
- 24 jun 2020 @ 10:02
- Lucas Boon
De juryvoorzitters van de Grand Prix Content Marketing Awards 2020 zijn bekend. Ook presenteert de vakprijs een nieuwe categorie genaamd Native.
De 8 juryvoorzitters per categorie zijn:
- Awards B2B: Ramona Chang (ABN Amro MeesPierson)
- Awards B2C: Ralf van Lieshout (Greenhouse)
- Awards Non Profit & Overheid: Anja Corbijn (Corbijn CS)
- Awards B2E: Marjan Bleeker (Ixly)
- Awards Campagnes: Wies Popa (Axioma)
- Awards Native: Sander Hooghiemstra (WeTransfer)
- Bekroningen Distributie: Ger Nijkamp (MSD Animal Health)
- Bekroningen Creatie: Bart Prins (The Post)
Alle voorzitters hebben eerder ervaring als jurylid in een categorie. Sommige zijn eerder voorzitter geweest en andere vervullen deze rol voor een eerste keer. Diversiteit in alle aspecten en blijvende verjonging zijn naast vakexpertise en ervaring belangrijke criteria bij het uitnodigen van de voorzitters, aldus het bestuur van de Grand Prix. De komende weken worden de 8 jury's verder samengesteld met in totaal 64 vakgenoten van merk- en bureauzijde.
Nieuwe categorie
Dit jaar is ook de nieuwe categorie Native in het leven geroepen, waarbij het draait om content van een merk die via een bestaand onafhankelijk medium wordt gedistribueerd en zich per definitie naar de vorm en karakter van dat medium richt. Het ontwikkelen van deze native contentaanpak is sterk verschillend van contentmarketing die via owned of earned kanalen wordt gedistribueerd. Voor deze evenwichtskunst tussen merkbelangen en mediummogelijkheden is daarom dit jaar voor het eerst deze aparte Award-categorie gestart. Dit moet de breedte van vakgebied weerspiegelen.
In samenwerking met 20 vakgenoten uit diverse jury's en van inzenders uit vorige jaren is ook gekeken naar de categorieën in Bekroningen Distributie en Bekroningen Creatie. Sommige categorieën zijn gestopt, andere samengevoegd en waar nodig zijn nieuwe toegevoegd.
Ga voor meer informatie naar grandprixcm.nl. Het inzenden van cases kan tot dinsdag 8 september.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- GPCM2025: 'Campagnes moeten naadloos bewegen tussen...
- GPCM2025: 'De prijs was een enorme bevestiging voor Knorr en...
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne tegen grensoverschrijdend...
- FME en We Agency lanceren jongerenplatform Dukteep
- Kinderen ontwerpen feestdagenkaarten voor Kinderpostzegels
- Univé zet kindertekeningen in voor verkeersveiligheid met...
Laatste Nieuws
- Lego World 2025: bouwen aan beleving... 16-09-2025
- Bibliotheek Rotterdam belicht... 16-09-2025
- 'De Grand Prix draait niet om... 16-09-2025
- Groei Veilig start campagne voor... 16-09-2025
- GPCM2025: 'Een helder concept kan... 16-09-2025
- Thuisarts start campagne tegen... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes