Nieuwe Koleos voltooit restyling Renault
- Design
- 16 jun 2017 @ 15:22
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - InnovatieProductdesign
- 16 jun 2017 @ 15:22
- Sjaak Hoogkamer
‘De nieuwe Koleos voltooit de styling-renaissance van Renault die in 2012 met de Clio begon. Als ontwerper was het de uitdaging om een SUV te creëren die niet alleen elegant, maar ook dynamisch en modern is. Om dat te bereiken, hebben we de traditionele kenmerken van een SUV gecombineerd met krachtige horizontale lijnen, gespierde flanken en een grote bodemvrijheid,’ zegt de Nederlandse Laurens van den Acker, Senior Vice President Corporate Design bij de komst van de vernieuwde Koleos in Nederland.
De Koleos is na de Talisman, Talisman Estate en Espace het vierde topmodel van Renault in Europa en de derde crossover na de Captur en Kadjar. Het is tevens de vijfde Renault die leverbaar is in de uitvoering INITIALE PARIS, waarin het beste van Renault, zoals het merk het zelf omschrijft, ‘wordt vertegenwoordigd op het gebied van elegantie, comfort en uitrusting.’
De Koleos wordt geleverd met beproefde motoren en technieken, met keuze uit twee diesels die naar wens gekoppeld zijn aan een X-Tronic automatische transmissie of handbediende versnellingsbak.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers