De Kuypers’ perziklikeur in nieuw jasje van Stranger & Stranger
- Design
- 21 sep 2018 @ 08:59
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Packaging design
- 21 sep 2018 @ 08:59
- Nanny Kuilboer
De Peachtree-likeur van De Kuyper cocktaillikeuren heeft een nieuw flesdesign van de hand van designbureau Stranger & Stranger.
Internationaal consumentenonderzoek was de aanleiding tot de restyling. Hieruit bleek dat de vorm van de fles, het zomerse kleurgebruik van oranje en wit en de iconische branding als kernwaarden van het design werden gezien. Verschillende nieuwe designs werden hierop volgend getest en de respondenten kozen unaniem voor het nieuwe design. DeKuyper: ‘Het benadrukt het lichte karakter en de mixbaarheid van de likeur, met meer oranje, vrolijke perziken op de flessenhals en een stijlvolle, gouden top. Het is een frisse, moderne vertaling van het zomerse, sprankelende en vrolijke gevoel van Peachtree, zonder de kernwaarden van het design te vergeten.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Shebang komt met nieuwe kaart... 19-02-2025
- ADCN stelt nieuw Creative Board aan 17-02-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center