De Kuypers’ perziklikeur in nieuw jasje van Stranger & Stranger

De Kuypers’ perziklikeur in nieuw jasje van Stranger & Stranger
  • Design
  • 21 sep 2018 @ 08:59
  • 9452 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Packaging

De Peachtree-likeur van De Kuyper cocktaillikeuren heeft een nieuw flesdesign van de hand van designbureau Stranger & Stranger.

Internationaal consumentenonderzoek was de aanleiding tot de restyling. Hieruit bleek dat de vorm van de fles, het zomerse kleurgebruik van oranje en wit en de iconische branding als kernwaarden van het design werden gezien. Verschillende nieuwe designs werden hierop volgend getest en de respondenten kozen unaniem voor het nieuwe design. DeKuyper: ‘Het benadrukt het lichte karakter en de mixbaarheid van de likeur, met meer oranje, vrolijke perziken op de flessenhals en een stijlvolle, gouden top. Het is een frisse, moderne vertaling van het zomerse, sprankelende en vrolijke gevoel van Peachtree, zonder de kernwaarden van het design te vergeten.’

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken