Jaguar viert vrouwendag met campagne #shedidit
- Design
- 8 mrt 2019 @ 09:16
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Campagnes
- 8 mrt 2019 @ 09:16
- Sjaak Hoogkamer
Met de campagne #SheDidIt zet Jaguar de carrière van vrouwen in de auto-industrie in de schijnwerpers. Jaguar lanceert de campagnevideo, die het verhaal van dertien vrouwelijke Jaguar-medewerkers vertelt, vandaag op Internationale Vrouwendag.
De video toont steeds een ander stadium van de productie van een Jaguar: van het ontwerp, via de ontwikkeling en de testfase tot aan de verkoop aan de klant. De functies die in de video aan de orde komen, worden vervuld door vrouwen. Jaguar wil graag een personeelsbestand dat net zo divers is als het klantenbestand.
Inspireren
Fiona Pargeter, Customer Experience Director bij Jaguar Land Rover: ‘We have trebled the number of women in management roles and we outperform the national average threefold in the recruitment of female engineering apprentices. Our film showcases that more and more females are enjoying rewarding careers in automotive.’ Met de video hoopt Jaguar de volgende generatie getalenteerde vrouwen te inspireren voor een carrière in de auto-industrie. Jaguar Land Rover is trots op zijn gezinsvriendelijke personeelsbeleid. Dit beleid bestaat uit royale en uitgebreide regelingen voor zwangerschaps- en vaderschapsverlof, ten minste 25 vakantiedagen per jaar, een concurrerende pensioensregeling en flexibele werkregelingen.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

