Ook Volvo heeft een nieuw logo

  • Design
  • 28 sep 2021 @ 09:27
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Logo

Ook Volvo moet er aan geloven en heeft een nieuw logo. Het platte redesign is toekomstbestendig voor digitaal en elektrisch gebruik, meldt Design Week.

Het nieuwe logo is het eerste redesign sinds de 3D-iteratie van 2014. Ook het woordmerk heeft een rebranding ondergaan en verschijnt nu in een ‘spread’ versie. De rebranding van zowel logo als woordmerk zijn het resultaat van een interne samenwerking tussen ontwerpteams van Volvo Group en Volvo Car Group.

Het oude logo.

Lees hier het hele artikel op Design Week.



Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

Meest gelezen

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Laatste Nieuws

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken