Bakker Bart Beste food to go Winkelketen 2014
- Food-en-retail
- 18 sep 2014 @ 09:23
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - AwardsFood
- 18 sep 2014 @ 09:23
- Redactie Food en Retail
Bakker Bart behaalde de hoogste scores op de service en het assortiment en is uitgeroepen tot Beste Winkelketen in de categorie food to go. Opvallend is dat Bakker Bart naast de meest tevreden klanten, ook de meest loyale klanten heeft. Zo blijkt uit het grootste consumentenonderzoek van Nederland dat is geïnitieerd door Q&A Research & Consultancy, ABN Amro, Telegraaf en RetailTrends Media.
De winnaar laat HEMA (2), La Place (3) en McDonald's (4) achter zich. Ruim 275 duizend consumenten hebben 400 retailers kunnen beoordelen in 31 verschillende categorieën. Hiermee is Beste Winkelketen een belangrijke onderscheiding in de detailhandel.
Bert Bargboer
Bert Bargboer, algemeen directeur van Bakker Bart, zegt op de site van bakkerswereld.nl: 'Deskundigheid en service zijn steeds belangrijkere aspecten in de retailmarkt. Als winkelketen met duizenden klanten per dag zijn we ons hier zeer van bewust. Dankzij de enorme inzet van onze ondernemers en hun winkelteams zijn we dit jaar voor de vijfde keer verkozen tot Beste Winkelketen. Maar vooral ook door de gunst van onze klanten hebben wij dit eerste lustrum als Beste Winkelketen te pakken. Het is een blijk van vertrouwen en ik wil iedereen daar enorm voor bedanken.' (Bron: Bakkerswereld.nl)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer of the Year 2025-2026...
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw koffiesysteem Neo met...
- Kruidvat versterkt beautypositionering
- Albert Heijn zet tech in tegen voedselverspilling
- Fritz-kola introduceert Mischmasch in Nederland
- Heineken 0 punt 0 bereikt 10K taplocaties in Europa
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- DPG Media en Albert Heijn lanceren... 18-09-2025
- Start pilot 'De Betere Kantine' 18-09-2025
- Breaking: Deen Jesper Højer is... 17-09-2025
- Bolletje lanceert ronde Bagel Cracker16-09-2025
- Intergamma lanceert... 16-09-2025
- Primeur in Haarlem: eerste... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes