Jongerenprovider Hi gaat verder als KPN - winkels dicht

Jongerenprovider Hi gaat verder als KPN - winkels dicht
  • Food-en-retail
  • 24 mrt 2015 @ 12:49
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • CreatieWinkelen

Jongerenprovider Hi gaat verder onder de naam van KPN, omdat de klanten van Hi te veel op die van KPN zijn gaan lijken. Alle winkels van Hi zullen 1 mei sluiten. Dat heeft de provider bekendgemaakt. Huidige klanten van Hi behouden hun huidige abonnementen en voorwaarden. Het jongerenmerk Hi van KPN heeft bijna twintig jaar bestaan en veel bekroonde en herkenbare campagnes gemaakt. KPN informeert alle klanten vandaag.

KPN sluit de 52 bestaande Hi-winkels en zegt dat het binnen KPN plek heeft voor de 'meerderheid' van de Hi-medewerkers. Hi is al jaren een van de grootste 'virtuele providers' van Nederland en richtte zich specifiek op jongeren. Simyo en Telfort blijven wel bestaan als 'goedkope' providers van KPN. Hoeveel klanten Hi precies heeft, vermeldt de provider niet. KPN stopt met het merk omdat 'met de komst van 4g de specifieke wensen van Hi-klanten en de mobiele klanten van het KPN-merk verder naar elkaar toe gegroeid zijn', aldus de provider. 'Wij nemen afscheid van het merk Hi, maar niet van waar het merk Hi voor staat, en zullen ook met het merk KPN goed blijven inspelen op de wensen van onze klanten, ook jongeren', meldt KPN. Hieronder het bericht aan Hi-klanten.

'Wat blijft hetzelfde:
• Je telefoonnummer blijft hetzelfde
• De einddatum van je contract blijft hetzelfde
• Je bundels blijven hetzelfde
• Als je Spotify hebt, neem je dit gewoon mee
• Als je KPN Compleet bent, dan hou je dezelfde voordelen

Extra's straks bij KPN:
• Gratis 24/7 Klantenservice
• Wereldwijd gratis internetten met toegang tot 13,5 miljoen Hotspots
• Je kan terecht bij 2 keer zoveel winkels van KPN'

In de MarketingTribune die vandaag verschijnt een groot interview met Eva Ruiz, de marketingbaas van Vodafone Nederland, waarin o.a. ook concurrent KPN ter sprake komt.
 


 


 



Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken