NIEUW [podcast] Crunch #1 - Fish Tales: 'Onze vissers zijn dus géén acteurs'

NIEUW [podcast] Crunch #1 - Fish Tales: 'Onze vissers zijn dus géén acteurs'
  • Food-en-retail
  • 22 nov 2018 @ 12:15
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • FoodCreatie

Nieuw op MarketingTribune: de podcastserie 'Crunch'! In samenwerking met culinair journalist Marcus Polman kan je vanaf nu een geweldige serie verwachten, waarin een prominente food-marketeer een diepgaand gesprek voert en zijn/haar insights, twijfels en voorspellingen deelt. Deze eerste keer is de beurt aan Bart van Olphen, de grote naam achter Fish Tales.

Vandaag spreekt Marcus voor Crunch editie #1 met Bart van Olphen, oprichter van Fish Tales. Bart van Olphen is een man met een missie.
Hij wil verantwoorde vis voor iedereen bereikbaar maken. En dat doet hij met zeer onorthodoxe marketing waarin story-telling de belangrijkste pijler is.Niemand minder dan Jamie Oliver vroeg hem voor een eigen wekelijks show op Jamie’s veelbekeken FoodTube Channel. En hij reist naar de gekste plekken, van de Noordpool tot Zuid Afrika, om zijn ‘liefde voor goede vis’ in boeken en online uit te dragen. In deze podcast vertelt Bart hoe hij aan zijn merk bouwt, niet alleen in Nederland maar sinds kort ook internationaal.

Dit en veel meer in Crunch#1!
(PvWK)

 

Beluister hieronder de podcast!


Marcus en Bart aan de mike. Meer over Marcus Polman en HPB klik hier. Meer over zijn recent bekend geworden FavorFlav 100, klik hier.

Crunch is een co-productie van Marcus Polman, MarketingTribune en Het PR Bureau



Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken