NIEUW [podcast] Crunch #1 - Fish Tales: 'Onze vissers zijn dus géén acteurs'
- Food-en-retail
- 22 nov 2018 @ 12:15
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - FoodCreatie
- 22 nov 2018 @ 12:15
- Redactie Food en Retail
Nieuw op MarketingTribune: de podcastserie 'Crunch'! In samenwerking met culinair journalist Marcus Polman kan je vanaf nu een geweldige serie verwachten, waarin een prominente food-marketeer een diepgaand gesprek voert en zijn/haar insights, twijfels en voorspellingen deelt. Deze eerste keer is de beurt aan Bart van Olphen, de grote naam achter Fish Tales.
Vandaag spreekt Marcus voor Crunch editie #1 met Bart van Olphen, oprichter van Fish Tales. Bart van Olphen is een man met een missie.
Hij wil verantwoorde vis voor iedereen bereikbaar maken. En dat doet hij met zeer onorthodoxe marketing waarin story-telling de belangrijkste pijler is.Niemand minder dan Jamie Oliver vroeg hem voor een eigen wekelijks show op Jamie’s veelbekeken FoodTube Channel. En hij reist naar de gekste plekken, van de Noordpool tot Zuid Afrika, om zijn ‘liefde voor goede vis’ in boeken en online uit te dragen. In deze podcast vertelt Bart hoe hij aan zijn merk bouwt, niet alleen in Nederland maar sinds kort ook internationaal.
Dit en veel meer in Crunch#1!
(PvWK)
Beluister hieronder de podcast!
Marcus en Bart aan de mike. Meer over Marcus Polman en HPB klik hier. Meer over zijn recent bekend geworden FavorFlav 100, klik hier.
Crunch is een co-productie van Marcus Polman, MarketingTribune en Het PR Bureau
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing