NIEUW [podcast] Crunch #1 - Fish Tales: 'Onze vissers zijn dus géén acteurs'
- Food-en-retail
- 22 nov 2018 @ 12:15
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - FoodCreatie
- 22 nov 2018 @ 12:15
- Redactie Food en Retail
Nieuw op MarketingTribune: de podcastserie 'Crunch'! In samenwerking met culinair journalist Marcus Polman kan je vanaf nu een geweldige serie verwachten, waarin een prominente food-marketeer een diepgaand gesprek voert en zijn/haar insights, twijfels en voorspellingen deelt. Deze eerste keer is de beurt aan Bart van Olphen, de grote naam achter Fish Tales.
Vandaag spreekt Marcus voor Crunch editie #1 met Bart van Olphen, oprichter van Fish Tales. Bart van Olphen is een man met een missie.
Hij wil verantwoorde vis voor iedereen bereikbaar maken. En dat doet hij met zeer onorthodoxe marketing waarin story-telling de belangrijkste pijler is.Niemand minder dan Jamie Oliver vroeg hem voor een eigen wekelijks show op Jamie’s veelbekeken FoodTube Channel. En hij reist naar de gekste plekken, van de Noordpool tot Zuid Afrika, om zijn ‘liefde voor goede vis’ in boeken en online uit te dragen. In deze podcast vertelt Bart hoe hij aan zijn merk bouwt, niet alleen in Nederland maar sinds kort ook internationaal.
Dit en veel meer in Crunch#1!
(PvWK)
Beluister hieronder de podcast!
Marcus en Bart aan de mike. Meer over Marcus Polman en HPB klik hier. Meer over zijn recent bekend geworden FavorFlav 100, klik hier.
Crunch is een co-productie van Marcus Polman, MarketingTribune en Het PR Bureau
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds: de oliebol
- Dijkhuizen aan marketingroer McDonald's - start nieuwe CMO in...
- CBL: Versterken voedselvoorziening moet prioriteit worden
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van merken met een...
- [column] The most terrible time of the year
- [column] Upfront: Het toppunt van #omdenken op 80m2
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Lidl verrast met sterrestaurant voor... 19-12-2025
- Horecava Trendrapport 2026 schetst... 18-12-2025
- [onderzoek] Kerst 2025: Lidl in... 17-12-2025
- Heineken daagt voice note-cultuur uit17-12-2025
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
- [interview] Joyce Bierman (AH):... 15-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




