NIEUW [podcast] Crunch #1 - Fish Tales: 'Onze vissers zijn dus géén acteurs'
- Food-en-retail
- 22 nov 2018 @ 12:15
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - FoodCreatie
- 22 nov 2018 @ 12:15
- Redactie Food en Retail
Nieuw op MarketingTribune: de podcastserie 'Crunch'! In samenwerking met culinair journalist Marcus Polman kan je vanaf nu een geweldige serie verwachten, waarin een prominente food-marketeer een diepgaand gesprek voert en zijn/haar insights, twijfels en voorspellingen deelt. Deze eerste keer is de beurt aan Bart van Olphen, de grote naam achter Fish Tales.
Vandaag spreekt Marcus voor Crunch editie #1 met Bart van Olphen, oprichter van Fish Tales. Bart van Olphen is een man met een missie.
Hij wil verantwoorde vis voor iedereen bereikbaar maken. En dat doet hij met zeer onorthodoxe marketing waarin story-telling de belangrijkste pijler is.Niemand minder dan Jamie Oliver vroeg hem voor een eigen wekelijks show op Jamie’s veelbekeken FoodTube Channel. En hij reist naar de gekste plekken, van de Noordpool tot Zuid Afrika, om zijn ‘liefde voor goede vis’ in boeken en online uit te dragen. In deze podcast vertelt Bart hoe hij aan zijn merk bouwt, niet alleen in Nederland maar sinds kort ook internationaal.
Dit en veel meer in Crunch#1!
(PvWK)
Beluister hieronder de podcast!
Marcus en Bart aan de mike. Meer over Marcus Polman en HPB klik hier. Meer over zijn recent bekend geworden FavorFlav 100, klik hier.
Crunch is een co-productie van Marcus Polman, MarketingTribune en Het PR Bureau
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn kiest Jeroen van Koningsbrugge als nieuwe...
- [marketeer 230] Isabelle Pinckaers - Head of Marketing Podimo
- Horroriconen komen samen op Fanta Halloween verpakkingen
- [column] Zo raakt je duurzaamheidsboodschap wél: menselijkheid...
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer of the Year 2025-2026...
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw koffiesysteem Neo met...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Breaking: Deen Jesper Højer is... 17-09-2025
- Bolletje lanceert ronde Bagel Cracker16-09-2025
- Intergamma lanceert... 16-09-2025
- Primeur in Haarlem: eerste... 15-09-2025
- Dirk haakt stevig in op Prinsjesdag... 15-09-2025
- Dumfries helpt tieners leren... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes