Jonnie & Thérèse, Van Duin en Beltman winnaars FavorFlav FoodTop100
- Food-en-retail
- 20 nov 2018 @ 10:48
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Awards
- 20 nov 2018 @ 10:48
- Sjaak Hoogkamer
De FavorFlav Food Top 100 is maandag 19 november in BAUT Amsterdam voor de 3e keer bekendgemaakt. Jonnie en Thérèse Boer van de Librije, Andre van Duin met zijn tv-programma De Nieuwe Lekkerbek en Henk Jan Beltman van Tony’s Chocolonely vormen de top 3.
Met behulp van bekende chefs en de lezers heeft de FavorFlav-redactie een lijst samengesteld met de honderd 'meest invloedrijke' smaakmakers uit de culinaire wereld. Topchefs Luc Kusters, Schilo van Coevorden, Alain Caron, Guillaume de Beer, Freek van Noortwijk, Michiel van der Eerde en Hidde de Brabander verzorgden tijdens de bekendmaking van de Top100 het zes gangen diner.
De Librije bestaat dit jaar precies 25 jaar. Er is geen restaurant in Nederland dat al zo lang – maar liefst veertien jaar – drie Michelinsterren heeft. Dat leek FavorFlav meer dan genoeg reden om Jonnie en Thérèse dit jaar te eren met de hoogste positie in de Top100.
André van Duin
De tweede plek is voor Andre van Duin. Als presentator van Heel Holland Bakt heeft hij Nederland weer collectief aan het bakken gekregen. Met het team van De Nieuwe Lekkerbek ging hij ook nog eens op zoek naar de nieuwste smaaksensatie van Nederland.
Tony’s Chocolonely
De derde plek is voor Tony’s Chocolonely. Met hun vrolijke repen, zowel de classics als de talloze limited editions en leuke acties blijven zij volgens FavorFlav hard aan de weg timmeren om slaafvrije chocolade de norm te maken. Er is wat de redactie van het foodblog betreft geen ander merk dat innovatieve marketing en idealisme zo goed weet te combineren.
Kijk hier voor de volledige Top100.
Foto: Emma Thouars
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Thuiswinkel Markt Monitor:... 19-03-2024
- [RMD24] Europese standaarden voor... 18-03-2024
- Albert Heijn brengt paasassortiment... 18-03-2024
- Albert Heijn zoekt klantervaringen... 15-03-2024
- Jumbo stopt met vleesstunts na... 15-03-2024
- NIQ Retail Spend Barometer:... 14-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing