Jonnie & Thérèse, Van Duin en Beltman winnaars FavorFlav FoodTop100
- Food-en-retail
- 20 nov 2018 @ 10:48
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Awards
- 20 nov 2018 @ 10:48
- Sjaak Hoogkamer
De FavorFlav Food Top 100 is maandag 19 november in BAUT Amsterdam voor de 3e keer bekendgemaakt. Jonnie en Thérèse Boer van de Librije, Andre van Duin met zijn tv-programma De Nieuwe Lekkerbek en Henk Jan Beltman van Tony’s Chocolonely vormen de top 3.
Met behulp van bekende chefs en de lezers heeft de FavorFlav-redactie een lijst samengesteld met de honderd 'meest invloedrijke' smaakmakers uit de culinaire wereld. Topchefs Luc Kusters, Schilo van Coevorden, Alain Caron, Guillaume de Beer, Freek van Noortwijk, Michiel van der Eerde en Hidde de Brabander verzorgden tijdens de bekendmaking van de Top100 het zes gangen diner.
De Librije bestaat dit jaar precies 25 jaar. Er is geen restaurant in Nederland dat al zo lang – maar liefst veertien jaar – drie Michelinsterren heeft. Dat leek FavorFlav meer dan genoeg reden om Jonnie en Thérèse dit jaar te eren met de hoogste positie in de Top100.
André van Duin
De tweede plek is voor Andre van Duin. Als presentator van Heel Holland Bakt heeft hij Nederland weer collectief aan het bakken gekregen. Met het team van De Nieuwe Lekkerbek ging hij ook nog eens op zoek naar de nieuwste smaaksensatie van Nederland.
Tony’s Chocolonely
De derde plek is voor Tony’s Chocolonely. Met hun vrolijke repen, zowel de classics als de talloze limited editions en leuke acties blijven zij volgens FavorFlav hard aan de weg timmeren om slaafvrije chocolade de norm te maken. Er is wat de redactie van het foodblog betreft geen ander merk dat innovatieve marketing en idealisme zo goed weet te combineren.
Kijk hier voor de volledige Top100.
Foto: Emma Thouars
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Let It Rib viert spareribs zonder gene
- [column] Minder wijzen meer verbinden: duurzaam merkdenken in...
- Albert Heijn lanceert digitale keukenhulp Steijn
- Albert Heijn introduceert vernieuwd kant-en-klaar assortiment...
- [marketeer 223] Sophia Tienstra - founder LX Matten
- ‘Lipting’ geeft Lipton Ice Tea wereldwijd smoel
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- DJ ruilt hakken op beat in voor... 01-05-2025
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol... 01-05-2025
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker... 01-05-2025
- Quest en Ron Blaauw ontwerpen... 28-04-2025
- MediaMarkt lanceert eigen mobiel... 28-04-2025
- Hands Off kiest koe als boegbeeld in... 28-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management