Albert Heijn introduceert digitaal sparen
- Food-en-retail
- 29 mei 2020 @ 10:40
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Food
- 29 mei 2020 @ 10:40
- Sjaak Hoogkamer
Vanaf 1 juni kunnen Albert Heijn-klanten koopzegels sparen in de AH app en een rendement tot 6% op hun spaargeld behalen. De zegels van €0,10 cent worden na aankoop automatisch bijgeschreven in de AH app, die een handig overzicht geeft van de gespaarde zegels.
Bij een vol digitaal boekje ontvangen klanten het ingelegde bedrag plus 6% rente. Vorige zomer introduceerde Albert Heijn al digitaal sparen tijdens spaaracties. Vanaf 1 juni kunnen klanten met een persoonlijke Bonuskaart de vertrouwde koopzegels digitaal sparen. Geen losse zegels meer in de portemonnee en geen spaarboekjes die kwijt kunnen raken. Digitaal sparen is niet alleen gemakkelijk, het bespaart ook papier en is daarmee milieuvriendelijker.
Koopzegels sparen in de AH app werkt heel eenvoudig:
• Klanten melden zich aan in de AH app en sparen dan direct automatisch bij het boodschappen doen.
• Bij elke euro die zij besteden bij Albert Heijn – in de winkel of op ah.nl - kunnen ze een koopzegel kopen ter waarde van €0,10.
• Bij het scannen van de persoonlijke Bonuskaart bij de kassa worden de zegels automatisch bijgeschreven in het koopzegeloverzicht in de AH app.
• Bij een vol boekje met 490 zegels (€49) ontvangen klanten €52. Dat is €3 winst en dus 6% rente.
Met de introductie van digitaal sparen stapt Albert Heijn over op een volledig digitaal koopzegel-spaarprogramma. De bestaande koopzegels en spaarboekjes worden afgebouwd.
Klanten die nog een incompleet zegelboekje hebben, kunnen hun boekje t/m 31 december 2020 volmaken.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Blue Band start 'Skip the Cow'- campagne, AH verwijdert...
- [column] Upfield glijdt hard onderuit met botervariant
- [marketeer 196] Patrick Kuijsters - director Branding...
- FonQ en Naduvi bundelen krachten
- Feministisch bier overtreedt 50 wetten
- CMO Beemster Kaas, Nicole van Gorp: Het is moeilijker om de...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [RMD24] Europese standaarden voor... 18-03-2024
- Albert Heijn brengt paasassortiment... 18-03-2024
- Albert Heijn zoekt klantervaringen... 15-03-2024
- Jumbo stopt met vleesstunts na... 15-03-2024
- NIQ Retail Spend Barometer:... 14-03-2024
- Beter Bed: 'Gooi je telefoon de... 14-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing