Albert Heijn introduceert digitaal sparen

Albert Heijn introduceert digitaal sparen
  • Food-en-retail
  • 29 mei 2020 @ 10:40
  • 16232 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Food

Vanaf 1 juni kunnen Albert Heijn-klanten koopzegels sparen in de AH app en een rendement tot 6% op hun spaargeld behalen. De zegels van €0,10 cent worden na aankoop automatisch bijgeschreven in de AH app, die een handig overzicht geeft van de gespaarde zegels.

Bij een vol digitaal boekje ontvangen klanten het ingelegde bedrag plus 6% rente. Vorige zomer introduceerde Albert Heijn al digitaal sparen tijdens spaaracties. Vanaf 1 juni kunnen klanten met een persoonlijke Bonuskaart de vertrouwde koopzegels digitaal sparen. Geen losse zegels meer in de portemonnee en geen spaarboekjes die kwijt kunnen raken. Digitaal sparen is niet alleen gemakkelijk, het bespaart ook papier en is daarmee milieuvriendelijker.

Koopzegels sparen in de AH app werkt heel eenvoudig:

•             Klanten melden zich aan in de AH app en sparen dan direct automatisch bij het boodschappen doen.

•             Bij elke euro die zij besteden bij Albert Heijn – in de winkel of op ah.nl - kunnen ze een koopzegel kopen ter waarde van €0,10.

•             Bij het scannen van de persoonlijke Bonuskaart bij de kassa worden de zegels automatisch bijgeschreven in het koopzegeloverzicht in de AH app.

•             Bij een vol boekje met 490 zegels (€49) ontvangen klanten €52. Dat is €3 winst en dus 6% rente. 

Met de introductie van digitaal sparen stapt Albert Heijn over op een volledig digitaal koopzegel-spaarprogramma. De bestaande koopzegels en spaarboekjes worden afgebouwd.

Klanten die nog een incompleet zegelboekje hebben, kunnen hun boekje  t/m 31 december 2020 volmaken. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken