Albert Heijn introduceert digitaal sparen
- Food-en-retail
- 29 mei 2020 @ 10:40
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Food
- 29 mei 2020 @ 10:40
- Sjaak Hoogkamer
Vanaf 1 juni kunnen Albert Heijn-klanten koopzegels sparen in de AH app en een rendement tot 6% op hun spaargeld behalen. De zegels van €0,10 cent worden na aankoop automatisch bijgeschreven in de AH app, die een handig overzicht geeft van de gespaarde zegels.
Bij een vol digitaal boekje ontvangen klanten het ingelegde bedrag plus 6% rente. Vorige zomer introduceerde Albert Heijn al digitaal sparen tijdens spaaracties. Vanaf 1 juni kunnen klanten met een persoonlijke Bonuskaart de vertrouwde koopzegels digitaal sparen. Geen losse zegels meer in de portemonnee en geen spaarboekjes die kwijt kunnen raken. Digitaal sparen is niet alleen gemakkelijk, het bespaart ook papier en is daarmee milieuvriendelijker.
Koopzegels sparen in de AH app werkt heel eenvoudig:
• Klanten melden zich aan in de AH app en sparen dan direct automatisch bij het boodschappen doen.
• Bij elke euro die zij besteden bij Albert Heijn – in de winkel of op ah.nl - kunnen ze een koopzegel kopen ter waarde van €0,10.
• Bij het scannen van de persoonlijke Bonuskaart bij de kassa worden de zegels automatisch bijgeschreven in het koopzegeloverzicht in de AH app.
• Bij een vol boekje met 490 zegels (€49) ontvangen klanten €52. Dat is €3 winst en dus 6% rente.
Met de introductie van digitaal sparen stapt Albert Heijn over op een volledig digitaal koopzegel-spaarprogramma. De bestaande koopzegels en spaarboekjes worden afgebouwd.
Klanten die nog een incompleet zegelboekje hebben, kunnen hun boekje t/m 31 december 2020 volmaken.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en ‘Tranquilo’
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Consument wacht op last-minute... 14-07-2025
- René Repko tijdelijk aan het roer... 11-07-2025
- Koninklijke Eru smelt erfgoed en... 11-07-2025
- [marketeer 227] Ragna Hes en Kees... 11-07-2025
- Louise Picquet van Kellanova:... 11-07-2025
- Snackmerk Rewind onthult maïschips... 10-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers