Sisi brengt mensen bij elkaar
- Food-en-retail
- 13 jun 2022 @ 09:43
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 13 jun 2022 @ 09:43
- Sjaak Hoogkamer
Sisi is terug met een nieuwe cross mediale campagne waarin de Sisi rider een grote rol heeft. Voor het eerst vertolkt een vrouw de rol van Sisi rider.
Rondrijdend met haar Sisi tuktuk fungeert zij als een soort rattenvanger van Hamelen door de bekende See See Rider tune uit de luidsprekers te laten schallen.
De campagne is vanaf 13 juni onder andere te zien op tv, YouTube, Instagram, TikTok en (D)OOH en valt samen met een belangrijk moment voor het Sisi merk, namelijk dat Sisi Sinas vanaf nu alleen nog in een volledig suikervrije variant verkrijgbaar is. Daarmee draagt het bij aan de missie van moederorganisatie Vrumona: goed en gezond drinken voor iedereen.
De commercial is genaamd ‘Get out’ en laat zien dat Sisi mensen bij elkaar brengt. De campagne bouwt voort op de campagne met Churandy Martina van 4 jaar geleden. Dit keer staat het samenkomen met vrienden centraal. Dit aan de hand van fresh consistency, alle belangrijke Sisi drivers in een upgraded jasje en met de pay off; Take it easy, take a Sisi. De campagne is wederom gemaakt door Joe Public Take-Away Advertising.
Stephan van Ee, marketingdirecteur bij Sisi: ‘Het doel van de campagne is het versterken van de huidige merkkracht en het vergroten van de relevantie van het Sisi merk onder een brede doelgroep. Dit zie je terug in de vrolijke commercial met een sociaal karakter waar bekende Sisi elementen in een nieuw jasje zijn gestoken.’
CREDITS
Klant: Vrumona - Sisi
Verantwoordelijk bij klant: Esther Kulk & Charlotte Libaudiere
Bureau: Joe Public Take-Away Advertising
Strategie: Sanne Nobel
Account: Willemijn van Eeghen
Producer: Chariva Geurts
Creatie: Antoine Houtsma & Marcel Hartog
Productiemaatschappij: Joe Public Shoot & Smile TV
Regie: Antoine Houtsma
DOP: Menno Westendorp
Edit: Gert-Willem Visser
Post production: Captcha!
Geluid: Wouter Verhulst (The Soundary Studio)
Music Supervision & Re-recording: Wouter Verhulst (The Soundary Studio)
Zang: Kim Berkhout
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en ‘Tranquilo’
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- René Repko tijdelijk aan het roer... 11-07-2025
- Koninklijke Eru smelt erfgoed en... 11-07-2025
- [marketeer 227] Ragna Hes en Kees... 11-07-2025
- Louise Picquet van Kellanova:... 11-07-2025
- Snackmerk Rewind onthult maïschips... 10-07-2025
- ACM waarschuwt: winkeliers moeten... 10-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers