Sisi brengt mensen bij elkaar
- Food-en-retail
- 13 jun 2022 @ 09:43
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 13 jun 2022 @ 09:43
- Sjaak Hoogkamer
Sisi is terug met een nieuwe cross mediale campagne waarin de Sisi rider een grote rol heeft. Voor het eerst vertolkt een vrouw de rol van Sisi rider.
Rondrijdend met haar Sisi tuktuk fungeert zij als een soort rattenvanger van Hamelen door de bekende See See Rider tune uit de luidsprekers te laten schallen.
De campagne is vanaf 13 juni onder andere te zien op tv, YouTube, Instagram, TikTok en (D)OOH en valt samen met een belangrijk moment voor het Sisi merk, namelijk dat Sisi Sinas vanaf nu alleen nog in een volledig suikervrije variant verkrijgbaar is. Daarmee draagt het bij aan de missie van moederorganisatie Vrumona: goed en gezond drinken voor iedereen.
De commercial is genaamd ‘Get out’ en laat zien dat Sisi mensen bij elkaar brengt. De campagne bouwt voort op de campagne met Churandy Martina van 4 jaar geleden. Dit keer staat het samenkomen met vrienden centraal. Dit aan de hand van fresh consistency, alle belangrijke Sisi drivers in een upgraded jasje en met de pay off; Take it easy, take a Sisi. De campagne is wederom gemaakt door Joe Public Take-Away Advertising.
Stephan van Ee, marketingdirecteur bij Sisi: ‘Het doel van de campagne is het versterken van de huidige merkkracht en het vergroten van de relevantie van het Sisi merk onder een brede doelgroep. Dit zie je terug in de vrolijke commercial met een sociaal karakter waar bekende Sisi elementen in een nieuw jasje zijn gestoken.’
CREDITS
Klant: Vrumona - Sisi
Verantwoordelijk bij klant: Esther Kulk & Charlotte Libaudiere
Bureau: Joe Public Take-Away Advertising
Strategie: Sanne Nobel
Account: Willemijn van Eeghen
Producer: Chariva Geurts
Creatie: Antoine Houtsma & Marcel Hartog
Productiemaatschappij: Joe Public Shoot & Smile TV
Regie: Antoine Houtsma
DOP: Menno Westendorp
Edit: Gert-Willem Visser
Post production: Captcha!
Geluid: Wouter Verhulst (The Soundary Studio)
Music Supervision & Re-recording: Wouter Verhulst (The Soundary Studio)
Zang: Kim Berkhout
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- 'Actionkiller' Die Grenze opent in Amsterdam
- [marketeer 238] Josje Geluk - founder Luck Bag: 'Marketing...
- Sinterklaascampagne van Raak zoomt in op online gedrag
- [retailmedia] MediaMarkt ingezet als non-endemic showroomals...
- Lidl lanceert Let’s Grow: nieuw platform geeft vrouwelijke...
- [onderzoek] ABN Amro: 'Populariteit Black Friday stagneert'
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Limited Heineken-fles bij start... 04-12-2025
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go... 04-12-2025
- [onderzoek] Kerst 2025: wat... 03-12-2025
- Fritz-kola start... 01-12-2025
- 'Actionkiller' Die Grenze opent in... 01-12-2025
- [marketeer 238] Josje Geluk -... 28-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




