Sisi brengt mensen bij elkaar

Sisi brengt mensen bij elkaar
  • Food-en-retail
  • 13 jun 2022 @ 09:43
  • 9751 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Sisi is terug met een nieuwe cross mediale campagne waarin de Sisi rider een grote rol heeft. Voor het eerst vertolkt een vrouw de rol van Sisi rider.

Rondrijdend met haar Sisi tuktuk fungeert zij als een soort rattenvanger van Hamelen door de bekende See See Rider tune uit de luidsprekers te laten schallen.

De campagne is vanaf 13 juni onder andere te zien op tv, YouTube, Instagram, TikTok en (D)OOH en valt samen met een belangrijk moment voor het Sisi merk, namelijk dat Sisi Sinas vanaf nu alleen nog in een volledig suikervrije variant verkrijgbaar is. Daarmee draagt het bij aan de missie van moederorganisatie Vrumona: goed en gezond drinken voor iedereen.

De commercial is genaamd ‘Get out’ en laat zien dat Sisi mensen bij elkaar brengt. De campagne bouwt voort op de campagne met Churandy Martina van 4 jaar geleden. Dit keer staat het samenkomen met vrienden centraal. Dit aan de hand van fresh consistency, alle belangrijke Sisi drivers in een upgraded jasje en met de pay off; Take it easy, take a Sisi. De campagne is wederom gemaakt door Joe Public Take-Away Advertising.

Stephan van Ee, marketingdirecteur bij Sisi: ‘Het doel van de campagne is het versterken van de huidige merkkracht en het vergroten van de relevantie van het Sisi merk onder een brede doelgroep. Dit zie je terug in de vrolijke commercial met een sociaal karakter waar bekende Sisi elementen in een nieuw jasje zijn gestoken.’

CREDITS

Klant: Vrumona - Sisi

Verantwoordelijk bij klant: Esther Kulk & Charlotte Libaudiere

Bureau: Joe Public Take-Away Advertising

Strategie: Sanne Nobel

Account: Willemijn van Eeghen

Producer: Chariva Geurts

Creatie: Antoine Houtsma & Marcel Hartog

Productiemaatschappij: Joe Public Shoot & Smile TV

Regie: Antoine Houtsma

DOP: Menno Westendorp

Edit: Gert-Willem Visser

Post production: Captcha!

Geluid: Wouter Verhulst (The Soundary Studio)

Music Supervision & Re-recording: Wouter Verhulst (The Soundary Studio)

Zang: Kim Berkhout

 

 



Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken