Aldi belooft een net zo vrolijk maar goedkoper Pasen
- Food-en-retail
- 22 mrt 2023 @ 08:34
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodWinkelen
- 22 mrt 2023 @ 08:34
- Peter van Woensel Kooy
De zon laat zich vaker zien, dagen worden langer en de schappen vullen zich met steeds meer paasartikelen. Tijd voor Aldi om te laten zien hoe Nederland in volle glorie Pasen kan vieren.
De campagne Net zo vrolijk Pasen, maar dan goedkoper gaat deze week van start.
De online paasspecial van ALDI staat vol heerlijke recepten, producten en tips om van Pasen een feest te maken. De special is onderverdeeld in diverse paasmomenten, zoals brunch, high tea, borrel en diner. Hiermee geeft de discounter inspiratie om op een makkelijke manier een net zo vrolijk Pasen, maar dan goedkoper, te vieren.
ALDI speelt daarbij in op de laatste foodtrends. De Gardenscape focaccia met verschillende soorten groenten is een grote hit op social media. Deze is aan de hand van het recept in de paasspecial gemakkelijk én goedkoop zelf te maken. Ook de populaire TikTok-tortilla met kaas, avocado, kip, spek en truffelmayonaise komt aan bod.
Op het contentplatform Altijd Aldi en Pinterest biedt de discounter nog meer inspiratie voor elk moment en elk budget. Het maakt de paasstemming compleet met niet alleen heerlijke recepten, maar ook tips om zelf leuke versieringen te maken.
De bijbehorende televisiecommercial is in het venster hieronder te bekijken.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Aldi start 'Waar liggen de eieren'
- Xenos en Sanny Verhoeven lanceren feelgoodcollectie: 'Happy at...
- Gall & Gall lanceert rosé Bisous van Bas & Nicolette
- Hema lanceert campagne Het Thuistoilet tegen wc-tekort op...
- Rituals lanceert eerste 'airport Mind Oasis' op Schiphol
- Marit van Egmond deelt Albert Heijns succesfactoren met McKinsey
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Waarom chocolade met Pasen meer is... 17-04-2025
- 'Broodjes van Sam en Joris'... 17-04-2025
- Primark leert jongeren naaien17-04-2025
- Pepsi en Vrumona lanceren grote... 16-04-2025
- Hema kiest voor Nedap bij... 15-04-2025
- Xenos en Sanny Verhoeven lanceren... 15-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management