Aldi belooft een net zo vrolijk maar goedkoper Pasen
- Food-en-retail
- 22 mrt 2023 @ 08:34
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodWinkelen
- 22 mrt 2023 @ 08:34
- Peter van Woensel Kooy
De zon laat zich vaker zien, dagen worden langer en de schappen vullen zich met steeds meer paasartikelen. Tijd voor Aldi om te laten zien hoe Nederland in volle glorie Pasen kan vieren.
De campagne Net zo vrolijk Pasen, maar dan goedkoper gaat deze week van start.
De online paasspecial van ALDI staat vol heerlijke recepten, producten en tips om van Pasen een feest te maken. De special is onderverdeeld in diverse paasmomenten, zoals brunch, high tea, borrel en diner. Hiermee geeft de discounter inspiratie om op een makkelijke manier een net zo vrolijk Pasen, maar dan goedkoper, te vieren.
ALDI speelt daarbij in op de laatste foodtrends. De Gardenscape focaccia met verschillende soorten groenten is een grote hit op social media. Deze is aan de hand van het recept in de paasspecial gemakkelijk én goedkoop zelf te maken. Ook de populaire TikTok-tortilla met kaas, avocado, kip, spek en truffelmayonaise komt aan bod.
Op het contentplatform Altijd Aldi en Pinterest biedt de discounter nog meer inspiratie voor elk moment en elk budget. Het maakt de paasstemming compleet met niet alleen heerlijke recepten, maar ook tips om zelf leuke versieringen te maken.
De bijbehorende televisiecommercial is in het venster hieronder te bekijken.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Gall & Gall kiest nieuwe koers en vernieuwt winkel
- Thuisbezorgd.nl geeft campagne nieuw geluid met r&b-icoon...
- Joost van den Berg van Dr. Oetker: 'Marketeers maken dingen...
- Unox luidt wintertijd te vroeg in
- Kruidvat doorbreekt taboe rond verzorgingsarmoede
- [marketeer 234] Martijn Uittenbogaard - Bol Grote...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- De nieuwe realiteit van retail:... 24-10-2025
- [marketeer 234] Martijn... 24-10-2025
- Goudwisselkantoor lanceert campagne... 23-10-2025
- Unilever past duurzaamheidsclaims... 23-10-2025
- Foodinfluencer Veggilaine en Oot... 23-10-2025
- Spar breidt bereik in petrolkanaal... 22-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes




