Aldi belooft een net zo vrolijk maar goedkoper Pasen
- Food-en-retail
- 22 mrt 2023 @ 08:34
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodWinkelen
- 22 mrt 2023 @ 08:34
- Peter van Woensel Kooy
De zon laat zich vaker zien, dagen worden langer en de schappen vullen zich met steeds meer paasartikelen. Tijd voor Aldi om te laten zien hoe Nederland in volle glorie Pasen kan vieren.
De campagne Net zo vrolijk Pasen, maar dan goedkoper gaat deze week van start.
De online paasspecial van ALDI staat vol heerlijke recepten, producten en tips om van Pasen een feest te maken. De special is onderverdeeld in diverse paasmomenten, zoals brunch, high tea, borrel en diner. Hiermee geeft de discounter inspiratie om op een makkelijke manier een net zo vrolijk Pasen, maar dan goedkoper, te vieren.
ALDI speelt daarbij in op de laatste foodtrends. De Gardenscape focaccia met verschillende soorten groenten is een grote hit op social media. Deze is aan de hand van het recept in de paasspecial gemakkelijk én goedkoop zelf te maken. Ook de populaire TikTok-tortilla met kaas, avocado, kip, spek en truffelmayonaise komt aan bod.
Op het contentplatform Altijd Aldi en Pinterest biedt de discounter nog meer inspiratie voor elk moment en elk budget. Het maakt de paasstemming compleet met niet alleen heerlijke recepten, maar ook tips om zelf leuke versieringen te maken.
De bijbehorende televisiecommercial is in het venster hieronder te bekijken.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn viert komst Sint met nieuwe actie
- Hema zet duurzame beauty in de spotlight met nieuwe make-uplijn
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve Naturals: 'Mijn meest...
- [column] Waarom authentiek zijn niet meer genoeg is
- Sinterklaascampagne van Raak zoomt in op online gedrag
- Action breidt Europees netwerk verder uit
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Lidl lanceert Let’s Grow: nieuw... 25-11-2025
- [onderzoek] ABN Amro: 'Populariteit... 24-11-2025
- Lynn Trum (Nederlandse Loterij):... 24-11-2025
- Sinterklaascampagne van Raak zoomt... 21-11-2025
- [marketeer 237] Patricia Douma -... 21-11-2025
- Disney heropent pop-up in Batavia... 20-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




