Kaasmerk Zijerveld wijzigt naam in Velder

- Food-en-retail
- 6 mrt 2024 @ 11:40
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Packaging designFood
- 6 mrt 2024 @ 11:40
- Peter van Woensel Kooy
Zijerveld wijzigt zijn naam in Velder. Deze wijziging markeert een nieuw hoofdstuk in de ontwikkeling van het bedrijf, dat van traditionele kaashandel is uitgegroeid tot een leverancier met kwalitatieve kaasconcepten, met een eigen rijpings- en verpakkingslocatie, meldt FrieslandCampina.
Volgens ceo Joris Vogelpoel betekent deze verandering een mijlpaal voor Velder. 'We vertegenwoordigen alle schakels in de wereld van kaas, van het weiland tot aan de distributie van onze producten. Het weerspiegelt onze visie op de kaassector en ons streven naar topkwaliteit binnen elke stap van onze keten. Deze wijziging markeert een nieuw hoofdstuk in onze ontwikkeling en wij verbinden hiermee onze strategie aan de nieuwe identiteit, zo verstevigen we onze positie als toonaangevende speler in de kaasindustrie.'
De nieuwe bedrijfsnaam verwijst naar een rijke geschiedenis, met meer dan 100 jaar ervaring in de wereld van kaas, het erfgoed en de toekomstvisie. “Onze naam verandert, maar onze toewijding aan het bouwen van sterke klantrelaties blijft ongewijzigd, vertelt Vogelpoel.
De overgang naar de nieuwe identiteit zal plaatsvinden in de komende week. Gedurende deze tijd zullen alle bedrijfsactiviteiten onverminderd doorgaan. Velder kijkt uit naar een succesvolle toekomst als dé ketenpartner van hoogwaardige kaasproducten.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- zuivel
- Velder
- Joris Vogelpoel
- kaas
- verpakkingslocatie
- Joris Vogelpoel
- rijping
- FrieslandCampina.
- naam
- melk
- Zijerveld
- kaasconcepten
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Gall & Gall kiest nieuwe koers en vernieuwt winkel
- Thuisbezorgd.nl geeft campagne nieuw geluid met r&b-icoon...
- Joost van den Berg van Dr. Oetker: 'Marketeers maken dingen...
- Unox luidt wintertijd te vroeg in
- [marketeer 234] Martijn Uittenbogaard - Bol Grote...
- Kruidvat doorbreekt taboe rond verzorgingsarmoede
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Albert Heijn herpositioneert van... 27-10-2025
- De nieuwe realiteit van retail:... 24-10-2025
- [marketeer 234] Martijn... 24-10-2025
- Goudwisselkantoor lanceert campagne... 23-10-2025
- Unilever past duurzaamheidsclaims... 23-10-2025
- Foodinfluencer Veggilaine en Oot... 23-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes




