Kaasmerk Zijerveld wijzigt naam in Velder

- Food-en-retail
- 6 mrt 2024 @ 11:40
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Packaging designFood
- 6 mrt 2024 @ 11:40
- Peter van Woensel Kooy
Zijerveld wijzigt zijn naam in Velder. Deze wijziging markeert een nieuw hoofdstuk in de ontwikkeling van het bedrijf, dat van traditionele kaashandel is uitgegroeid tot een leverancier met kwalitatieve kaasconcepten, met een eigen rijpings- en verpakkingslocatie, meldt FrieslandCampina.
Volgens ceo Joris Vogelpoel betekent deze verandering een mijlpaal voor Velder. 'We vertegenwoordigen alle schakels in de wereld van kaas, van het weiland tot aan de distributie van onze producten. Het weerspiegelt onze visie op de kaassector en ons streven naar topkwaliteit binnen elke stap van onze keten. Deze wijziging markeert een nieuw hoofdstuk in onze ontwikkeling en wij verbinden hiermee onze strategie aan de nieuwe identiteit, zo verstevigen we onze positie als toonaangevende speler in de kaasindustrie.'
De nieuwe bedrijfsnaam verwijst naar een rijke geschiedenis, met meer dan 100 jaar ervaring in de wereld van kaas, het erfgoed en de toekomstvisie. “Onze naam verandert, maar onze toewijding aan het bouwen van sterke klantrelaties blijft ongewijzigd, vertelt Vogelpoel.
De overgang naar de nieuwe identiteit zal plaatsvinden in de komende week. Gedurende deze tijd zullen alle bedrijfsactiviteiten onverminderd doorgaan. Velder kijkt uit naar een succesvolle toekomst als dé ketenpartner van hoogwaardige kaasproducten.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- FrieslandCampina.
- rijping
- Zijerveld
- verpakkingslocatie
- Joris Vogelpoel
- Joris Vogelpoel
- Velder
- kaas
- kaasconcepten
- zuivel
- naam
- melk
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker vertrouwd - Sinds 1977'
- DJ ruilt hakken op beat in voor hakken in keuken
- [marketeer 223] Sophia Tienstra - founder LX Matten
- Albert Heijn introduceert vernieuwd kant-en-klaar assortiment...
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol tuininspiratie door het land
- ‘Lipting’ geeft Lipton Ice Tea wereldwijd smoel
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Eerste Statiegeld Retourshops open... 05-05-2025
- Goeiezaak richt The Culinary Agency... 02-05-2025
- DJ ruilt hakken op beat in voor... 01-05-2025
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol... 01-05-2025
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker... 01-05-2025
- Quest en Ron Blaauw ontwerpen... 28-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management