Griezelen met Fanta en Warner Bros. Pictures in film ‘Beetlejuice Beetlejuice’

- Food-en-retail
- 8 aug 2024 @ 08:11
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 8 aug 2024 @ 08:11
- Michiel van Zaane
Fanta en Warner Bros. Pictures hebben de handen ineengeslagen voor een griezelige samenwerking rondom de film Beetlejuice Beetlejuice, Ter ere van deze samenwerking introduceert Fanta speciale Halloween-verpakkingen met Beetlejuice-personages.
In Beetlejuice Beetlejuice, die vanaf 5 september 2024 in de Nederlandse bioscopen te zien is, vinden drie generaties van de familie Deetz hun weg terug naar Winter River. Daar ontdekken ze al snel dat hun leven volledig op zijn kop wordt gezet wanneer de poort naar het hiernamaals per ongeluk wordt geopend. De chaos is compleet zodra Beetlejuice zijn opwachting maakt!
Verpakkingen
Speciaal voor deze samenwerking worden de populaire Fanta-smaken tijdelijk in een nieuw jasje gestoken, geïnspireerd door Beetlejuice Beetlejuice-personages:
- Lemon Zero Sugar: Beetlejuice (gespeeld door Michael Keaton)
- Orange Regular & Zero Sugar: Astrid (gespeeld door Jenna Ortega)
- Exotic Zero Sugar: Lydia Deetz (gespeeld door Winona Ryder)
- Raspberry Zero Sugar: Delia Deetz (gespeeld door Catherine O’Hara)
- Pomelo Zero Sugar: Wolf Jackson (gespeeld door Willem Dafoe)
Summon what you wanta
De producten bevatten QR-codes voor toegang tot exclusieve fysieke en digitale ervaringen, waaronder de kans om bioscoopkaartjes voor de film te winnen en tickets voor Walibi. Fanta biedt nieuwe manieren om Halloween te vieren, met consumentenactiviteiten in september en oktober. Verdere details over deze ervaringen worden binnenkort bekendgemaakt.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- 'Actionkiller' Die Grenze opent in Amsterdam
- [retailmedia] MediaMarkt ingezet als non-endemic showroomals...
- Lidl lanceert Let’s Grow: nieuw platform geeft vrouwelijke...
- AAlcoholvrij speciaalbier groeit door - 'grensshoppen' zet...
- Fritz-kola start bewustwordingscampagne tegen overconsumptie
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go food wint gemak van...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra... 06-12-2025
- Limited Heineken-fles bij start... 04-12-2025
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go... 04-12-2025
- [onderzoek] Kerst 2025: wat... 03-12-2025
- Fritz-kola start... 01-12-2025
- 'Actionkiller' Die Grenze opent in... 01-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




