Griezelen met Fanta en Warner Bros. Pictures in film ‘Beetlejuice Beetlejuice’

- Food-en-retail
- 8 aug 2024 @ 08:11
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 8 aug 2024 @ 08:11
- Michiel van Zaane
Fanta en Warner Bros. Pictures hebben de handen ineengeslagen voor een griezelige samenwerking rondom de film Beetlejuice Beetlejuice, Ter ere van deze samenwerking introduceert Fanta speciale Halloween-verpakkingen met Beetlejuice-personages.
In Beetlejuice Beetlejuice, die vanaf 5 september 2024 in de Nederlandse bioscopen te zien is, vinden drie generaties van de familie Deetz hun weg terug naar Winter River. Daar ontdekken ze al snel dat hun leven volledig op zijn kop wordt gezet wanneer de poort naar het hiernamaals per ongeluk wordt geopend. De chaos is compleet zodra Beetlejuice zijn opwachting maakt!
Verpakkingen
Speciaal voor deze samenwerking worden de populaire Fanta-smaken tijdelijk in een nieuw jasje gestoken, geïnspireerd door Beetlejuice Beetlejuice-personages:
- Lemon Zero Sugar: Beetlejuice (gespeeld door Michael Keaton)
- Orange Regular & Zero Sugar: Astrid (gespeeld door Jenna Ortega)
- Exotic Zero Sugar: Lydia Deetz (gespeeld door Winona Ryder)
- Raspberry Zero Sugar: Delia Deetz (gespeeld door Catherine O’Hara)
- Pomelo Zero Sugar: Wolf Jackson (gespeeld door Willem Dafoe)
Summon what you wanta
De producten bevatten QR-codes voor toegang tot exclusieve fysieke en digitale ervaringen, waaronder de kans om bioscoopkaartjes voor de film te winnen en tickets voor Walibi. Fanta biedt nieuwe manieren om Halloween te vieren, met consumentenactiviteiten in september en oktober. Verdere details over deze ervaringen worden binnenkort bekendgemaakt.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- MediaMarkt introduceert landelijk refurbishmentprogramma
- Tonys Chocolonely viert 20 jaar impact en handhaaft merknaam
- Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen retailformule Allesz
- TommyTomato voert campagne voor groente in politiek debat
- Magnum lanceert Hydro Ice, glow-in-the-dark
- CBL reageert op verkiezingsuitslag: 'let op de...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste... 07-11-2025
- [marketeer 235] Barbara van Schuppen... 07-11-2025
- [onderzoek] Jongeren willen wel... 06-11-2025
- Albert Heijn lanceert vernieuwde... 05-11-2025
- Brut172 opnieuw nummer een in Lekker04-11-2025
- Bol laat Sinterklaas en Kerstman... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




