Holie brengt single uit ter ere van 1 miljoen Crunchy Bars

- Food-en-retail
- 23 sep 2024 @ 11:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CampagnesContent
- 23 sep 2024 @ 11:30
- Peter van Woensel Kooy
Om te vieren dat er meer dan 1 miljoen Holie’s Crunchy Bars zijn verkocht, brengt het krokante granenmerk deze week de single 'Everything you want' uit. Het nummer is geschreven en geproduceerd door de Amsterdamse artiest Benjamin Sacks in samenwerking met Holie. Een puik staaltje contentmarketing.
De verwachte herfsthit wordt ondersteund met een music video, limited merchandise, social en outdoor campagne. Deze zomer introduceerde Holie als eerste merk in Europa krokante graanrepen zonder toegevoegde suiker en zoetstoffen. Hiermee wil Holie, de nummer twee in krokante ontbijtgranen, nu ook een écht gezond alternatief bieden in het tussendoorschap. Holie’s Crunchy Bars zijn landelijk verkrijgbaar bij Albert Heijn, AH to go, Jumbo en Picnic.
(PvWK)
- Music video: zie het venster hieronder
- Spotify klik hier
- Website zie holiefoods.com/music

Zelfs aan merchandising is gedacht
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Bol laat Sinterklaas en Kerstman samenwerken in nieuwe...
- [marketeer 235] Barbara van Schuppen - marketeer McArthurGlen...
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste retailers' bij ABN Amro...
- Bacardi en Coca-Cola lanceren kant-en-klare baco-cocktail
- Rel in Parijs na verwelkoming Shein door warenhuis BHV Marais
- Albert Heijn lanceert vernieuwde exclusieve verzorgingslijn Care
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Hema zet duurzame beauty in de... 14-11-2025
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve... 14-11-2025
- Action breidt Europees netwerk... 14-11-2025
- Albert Heijn viert komst Sint met... 13-11-2025
- Dille & Kamille lanceert... 13-11-2025
- Marketeer Mariëlle Rooswinkel: 'Meer... 13-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




