Holie brengt single uit ter ere van 1 miljoen Crunchy Bars

Holie brengt single uit ter ere van 1 miljoen Crunchy Bars
  • Food-en-retail
  • 23 sep 2024 @ 11:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • CampagnesContent

Om te vieren dat er meer dan 1 miljoen Holie’s Crunchy Bars zijn verkocht, brengt het krokante granenmerk deze week de single 'Everything you want' uit. Het nummer is geschreven en geproduceerd door de Amsterdamse artiest Benjamin Sacks in samenwerking met Holie. Een puik staaltje contentmarketing.

De verwachte herfsthit wordt ondersteund met een music video, limited merchandise, social en outdoor campagne. Deze zomer introduceerde Holie als eerste merk in Europa krokante graanrepen zonder toegevoegde suiker en zoetstoffen. Hiermee wil Holie, de nummer twee in krokante ontbijtgranen, nu ook een écht gezond alternatief bieden in het tussendoorschap. Holie’s Crunchy Bars zijn landelijk verkrijgbaar bij Albert Heijn, AH to go, Jumbo en Picnic.
(PvWK)



Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken