Campagne Sorry voor kidscollectie SuperRebel
- Food-en-retail
- 17 okt 2024 @ 14:50
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 17 okt 2024 @ 14:50
- Sjaak Hoogkamer
Speciaal voor de ‘kleine rebellen’ die altijd opvallen presenteert SuperRebel KidsGear de wintercollectie 24/25 met een speciale campagne, gebaseerd op het thema ‘Sorry!’
Waarom sorry? Volgens reclamemaker/directeur Lodewijk Varossieau van het bureau hebben kids altijd een excuus: ‘Sorry, dat ik uit de skilift ben gevallen. Sorry, dat je weer op me moet wachten. Sorry, dat ik niet graag met een boekje op de bank zit. Sorry, dat ik veel te snel ging. Enne sorry! Want deze outfits maken van je duiveltje toch weer een engeltje.’
Met gedurfde prints en felle kleuren zijn volgens Varossieau ‘de nieuwe outfits ontworpen voor kinderen die graag hun eigen stijl laten zien, zowel op de piste als in de dagelijkse jungle. De collectie mixt moeiteloos stijl met functionaliteit. Denk aan panterprints, neonkleuren en tech zoals 10k waterdichtheid, sneeuwvangers en handige paszakken.’

De nieuwste wintercollectie bestaat uit verschillende items, zoals jassen, skipakken en -broeken, handschoenen, truien en joggingbroeken. In de ontwerpen draait het om opvallende prints zoals een levendige oranje-op-roze krokodillenprint, luipaardprint met een frisse grafische twist en opvallende zwart-wit, blauw-grijs en oranje-grijs combinaties.
De kleding van SuperRebel KidsGear is gemaakt van gerecycled polyester. Door de samenwerking met Tex.Tracer is elk kledingstuk in de collectie voorzien van een geverifieerde QR-code, die gedetailleerde informatie geeft over de herkomst van alle duurzame, gebruikte stoffen en materialen.
Media

De campagne is voornamelijk te zien en horen op online, zoals op Instagram, Facebook en via Google ads . Daarnaast wordt er een advertentie in het FD geplaatst - zie hierboven - die zich richt op vaders. In december is er een internationale samenwerking met Hype Beast. Er worden verschillende uitingen van SuperRebel KidsGear geplaatst en daarnaast ontvangt het merk redactionele aandacht. Dit is een bijzondere samenwerking omdat Hype Beast altijd zelf beslist welk merk met welke collectie erop mag staan.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn herpositioneert van supermarkt naar...
- MediaMarkt introduceert landelijk refurbishmentprogramma
- De nieuwe realiteit van retail: consument van 2025 shopt...
- Tonys Chocolonely viert 20 jaar impact en handhaaft merknaam
- Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen retailformule Allesz
- TommyTomato voert campagne voor groente in politiek debat
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] Jongeren willen wel... 06-11-2025
- Albert Heijn lanceert vernieuwde... 05-11-2025
- Brut172 opnieuw nummer een in Lekker04-11-2025
- Bol laat Sinterklaas en Kerstman... 03-11-2025
- Bacardi en Coca-Cola lanceren... 03-11-2025
- Rel in Parijs na verwelkoming Shein... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




