Campagne Sorry voor kidscollectie SuperRebel

Campagne Sorry voor kidscollectie SuperRebel
  • Food-en-retail
  • 17 okt 2024 @ 14:50
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Speciaal voor de ‘kleine rebellen’ die altijd opvallen presenteert SuperRebel KidsGear de wintercollectie 24/25 met een speciale campagne, gebaseerd op het thema ‘Sorry!’

Waarom sorry? Volgens reclamemaker/directeur Lodewijk Varossieau van het bureau hebben kids altijd een excuus: ‘Sorry, dat ik uit de skilift ben gevallen. Sorry, dat je weer op me moet wachten. Sorry, dat ik niet graag met een boekje op de bank zit. Sorry, dat ik veel te snel ging. Enne sorry! Want deze outfits maken van je duiveltje toch weer een engeltje.’

Met gedurfde prints en felle kleuren zijn volgens Varossieau ‘de nieuwe outfits ontworpen voor kinderen die graag hun eigen stijl laten zien, zowel op de piste als in de dagelijkse jungle. De collectie mixt moeiteloos stijl met functionaliteit. Denk aan panterprints, neonkleuren en tech zoals 10k waterdichtheid, sneeuwvangers en handige paszakken.’

De nieuwste wintercollectie bestaat uit verschillende items, zoals jassen, skipakken en -broeken, handschoenen, truien en joggingbroeken. In de ontwerpen draait het om opvallende prints zoals een levendige oranje-op-roze krokodillenprint, luipaardprint met een frisse grafische twist en opvallende zwart-wit, blauw-grijs en oranje-grijs combinaties.

De kleding van SuperRebel KidsGear is gemaakt van gerecycled polyester. Door de samenwerking met Tex.Tracer is elk kledingstuk in de collectie voorzien van een geverifieerde QR-code, die gedetailleerde informatie geeft over de herkomst van alle duurzame, gebruikte stoffen en materialen.

Media

De campagne is voornamelijk te zien en horen op online, zoals op Instagram, Facebook en via Google ads . Daarnaast wordt er een advertentie in het FD geplaatst - zie hierboven - die zich richt op vaders. In december is er een internationale samenwerking met Hype Beast. Er worden verschillende uitingen van SuperRebel KidsGear geplaatst en daarnaast ontvangt het merk redactionele aandacht. Dit is een bijzondere samenwerking omdat Hype Beast altijd zelf beslist welk merk met welke collectie erop mag staan.

 

Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken