Campagne Sorry voor kidscollectie SuperRebel
- Food-en-retail
- 17 okt 2024 @ 14:50
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 17 okt 2024 @ 14:50
- Sjaak Hoogkamer
Speciaal voor de ‘kleine rebellen’ die altijd opvallen presenteert SuperRebel KidsGear de wintercollectie 24/25 met een speciale campagne, gebaseerd op het thema ‘Sorry!’
Waarom sorry? Volgens reclamemaker/directeur Lodewijk Varossieau van het bureau hebben kids altijd een excuus: ‘Sorry, dat ik uit de skilift ben gevallen. Sorry, dat je weer op me moet wachten. Sorry, dat ik niet graag met een boekje op de bank zit. Sorry, dat ik veel te snel ging. Enne sorry! Want deze outfits maken van je duiveltje toch weer een engeltje.’
Met gedurfde prints en felle kleuren zijn volgens Varossieau ‘de nieuwe outfits ontworpen voor kinderen die graag hun eigen stijl laten zien, zowel op de piste als in de dagelijkse jungle. De collectie mixt moeiteloos stijl met functionaliteit. Denk aan panterprints, neonkleuren en tech zoals 10k waterdichtheid, sneeuwvangers en handige paszakken.’

De nieuwste wintercollectie bestaat uit verschillende items, zoals jassen, skipakken en -broeken, handschoenen, truien en joggingbroeken. In de ontwerpen draait het om opvallende prints zoals een levendige oranje-op-roze krokodillenprint, luipaardprint met een frisse grafische twist en opvallende zwart-wit, blauw-grijs en oranje-grijs combinaties.
De kleding van SuperRebel KidsGear is gemaakt van gerecycled polyester. Door de samenwerking met Tex.Tracer is elk kledingstuk in de collectie voorzien van een geverifieerde QR-code, die gedetailleerde informatie geeft over de herkomst van alle duurzame, gebruikte stoffen en materialen.
Media

De campagne is voornamelijk te zien en horen op online, zoals op Instagram, Facebook en via Google ads . Daarnaast wordt er een advertentie in het FD geplaatst - zie hierboven - die zich richt op vaders. In december is er een internationale samenwerking met Hype Beast. Er worden verschillende uitingen van SuperRebel KidsGear geplaatst en daarnaast ontvangt het merk redactionele aandacht. Dit is een bijzondere samenwerking omdat Hype Beast altijd zelf beslist welk merk met welke collectie erop mag staan.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- 'Actionkiller' Die Grenze opent in Amsterdam
- [retailmedia] MediaMarkt ingezet als non-endemic showroomals...
- Lidl lanceert Let’s Grow: nieuw platform geeft vrouwelijke...
- AAlcoholvrij speciaalbier groeit door - 'grensshoppen' zet...
- Fritz-kola start bewustwordingscampagne tegen overconsumptie
- Lynn Trum (Nederlandse Loterij): 'Sterke merken durven keuzes...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra... 06-12-2025
- Limited Heineken-fles bij start... 04-12-2025
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go... 04-12-2025
- [onderzoek] Kerst 2025: wat... 03-12-2025
- Fritz-kola start... 01-12-2025
- 'Actionkiller' Die Grenze opent in... 01-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




